Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
#5767
Är det någon som känner till någon affär på internet där man kan köpa ullkläder, t ex en ullfleecetröja, där man inte behöver betala en massa postförskott. Jag tycker att det verkar bli så dyrt från de flesta ställen eftersom man får betala så mycket i frakt och postförskott. Minimundus är ju bra, fast de har inte riktigt det jag vill ha. Jag letar efter någon slags jacka eller tröja i ull, för Miles vill ju inte ha händerna innanför ponchon och jag tycker att det blir för klumpig och varmt att ha på honom en täckjacka under ponchon.
Användarens profilbild
Av Suskiv
#5769
http://www.minni.se har en ulljacka. Hur det fungerar med beställning vet jag inte.
Användarens profilbild
Av Helena
#5807
Har funderat, det kanske blir den där ulloverallen från Minimundus iallafall ändå, för overaller har ju den fördelen att det är lättare att knyta en sjal med dem, ingen jacka som åker upp, och så kanske jag kan ha den utan några byxor under, då blir det kanske lagom temperatur. Det har ju plötsligt blivit så kallt igen, jag blir alldeles nervös när jag tänker på hur Miles kommer vilja vifta med armarna utanför ponchon.
Användarens profilbild
Av Helena
#5811
Oj, nu har jag beställt en, Minimundus är förädiskt, det är så lätt att klicka och köpa. Och jag tycker den var ganska prisvärd, jag tror att en ullfleecetröja från Minni kostade lika mycket.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?