Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Molinia
#1177872
Jag har hittat två, Peekaru och Suses. Är det någon som testat bärväst?
Användarens profilbild
Av Deja
#1182369
Jag är också nyfiken på Peekaru-västen. Hur funkar till barn över 9 månader?
Användarens profilbild
Av Fru Björn
#1183365
Jag har en Peekaru. Funkar bra på mage med en 8-månaders. Ibland är det lite svårt att greja med dragkedjan på sidan men annars är det bra kvalite och bekväm att använda.
Den enda grejen som jag inte riktigt kommer på hur jag ska göra är att när killen somnar i sjalen med västen på, hur kan man stödja hans huvud på ett bra sätt. Det hänger liksom bakåt på ett obekvämt sätt och man kan ju inte dra sjalkanten över huvudet eftersom man har västen på sjalen.
Nu har jag knytit min egen sjal så att huvudet hålls uppe och det funkar ju också bra.
Sen skulle jag vilja ha en dragkedja på barnets huvudöppning också, för att smidigare sätta på och ta av västen. Just nu finns det bara på min huvudöppning.
Fast den är alldeles för dyr för en fleecebit, så är jag ändå rätt nöjd med köpet.
Användarens profilbild
Av Molinia
#1188005
Funkar den att ha vid ryggbärande? Den ser inte ut att vara gjord för det...
Användarens profilbild
Av Fru Björn
#1188832
Har inte testat ännu, orkar inte bära ute nu när det fortfarande behövs så varma kläder. Dem säger ju att det borde gå... ska testa.
I alla fall kan jag inte få på den själv, eftersom Theos huvud måste ju exakt igenom hålet uten krångel och hur i hela livet hittar jag huvudhålet på ryggen :-)
Nåja, testar och berättar sen.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?