Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tifflan
#1163065
Ja, hur funkar den egentligen :hmm: ? Jag tycker att det borde regna in på barnet när det hålet sitter lägre. :mitvit: Nu har jag iofs inte sett någon live.

Någon som har provat en sån och kan resencera lite?
Användarens profilbild
Av Jolin
#1163582
jag är ochså nyfiken på om de funkar bra, tycker det borde rinna in i det lägre hålet lite ... eller?
Användarens profilbild
Av Helena
#1175521
Nej, det regnar inte in, hålet är väldigt litet. Men däremot fick min flicka total panik inne i regnponchon, hon ville ta ut armarna och det går ju inte.
Tycker att regnponchon är väldigt tältig också och så blåser ens egen luva av hela tiden, för det går inte dra åt den.

Materialet är dock rätt behagligt, inte svettigt. Men jag tyckte den var rätt dum för övrigt. Tog hellre paraply när min flicka var liten och numera kan hon ha egna regnkläder istället.
Användarens profilbild
Av Helena
#1175522
Dubbelt
Användarens profilbild
Av jag71
#1179526
Regnar inte in i den. Jag hade en men vi var aldrig ute iregn så den fick vandra vidare för det var ju dumt att den bara låg här. Använde den en gång (kanske två men jag tror inte det) och den fungerade bra.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?