Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bara en fundering, eftersom jag mest bär Tibetan. Bär man på magen så kan man ju ha en liten ryggsäck med blöjor och annat välbehövligt.

Några tips :?: Ryggsäck på magen ser ju lite roligt ut :wink:
Användarens profilbild
Av marlene
marcy skrev:Jag använder min tygpåse från amningshjälpen. Funkar suvve. :D
Det gör jag med om jag behöver mer plats än min handväska. Men nu har jag sällan med mig så mycket att det inte ryms i handväskan
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har en magväska av märket Everest, köpt på Stadium. Den är jättebra med flera fack. Man får plats med några blöjor, servetter, ett ombyte, plånbok, nycklar och mobil.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
marlene skrev:Det gör jag med om jag behöver mer plats än min handväska. Men nu har jag sällan med mig så mycket att det inte ryms i handväskan
Problemet är att min handväska är av modellen ryggsäck :wink: Går visserligen att bära över axeln också, men jag skulle gärna vilja ha något som sitter kvar av sig självt....
Tiz skrev:Jag har en magväska av märket Everest, köpt på Stadium. Den är jättebra med flera fack. Man får plats med några blöjor, servetter, ett ombyte, plånbok, nycklar och mobil.
Är det någon lite större variant av midjeväska som man brukar ha när man åker utomlands (för att undvika ficktjuvar)?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har en näverväska som min morfar har gjort. Den använder jag även om jag bär på magen. Håller väskan i handen. Det rymmer ett par blöjor, våtservetter, ombyte till oss båda, plånbok, nycklar och telefon.
Användarens profilbild
Av Tiz
lwinroth skrev:
Tiz skrev:iz"]Jag har en magväska av märket Everest, köpt på Stadium. Den är jättebra med flera fack. Man får plats med några blöjor, servetter, ett ombyte, plånbok, nycklar och mobil.
Är det någon lite större variant av midjeväska som man brukar ha när man åker utomlands (för att undvika ficktjuvar)?
Ja, jag tror kanske att cyklister använder de här när de är ute och tränar. Fast så jättestor är den inte, alldeles lagom, smidig och jättebra :D
Användarens profilbild
Av jag71
Vagnen! :lol: Nej då inte alltid. :D Fast den är jätte bra att ha saker i och så kan man handla också (jag har inte körkort och en bra bit till affären).
Har jag inte vagen så har jag dels en liten midjeväska liknadnde den som nämts tidigare eller så jhar jag min svarta väska med elefanter på. Den är inte särskillt bekväm men den rymmer det jag behöver och lite till och så har den ju elefanter på sig! :lol: Har jag väl skrivit någonstans att jag samlar på elefanter (vill dock inte ha en levande) :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
I en ryggsäck på magen elle rså har jag en axelremsväska som jag tar över huvudet och hänger på en axel för det går bra.
Användarens profilbild
Av amöba
Hehe, maken bär grejerna :wink: Men det är ju mest för att jag inte får upp tösen på ryggen utan hjälp. Ännu. Maken hjälper mig att få henne på plats och eftersom han är där får han kånka på övrigt som ska med. När jag lärt mig kommer jag förmodligen att ha min rygga (=handväskan) på magen. Nästan så jag ser fram emot att slippa ta av ryggan för att komma åt plånbok, telefon och nycklar :)
Användarens profilbild
Av puppan
Jag har tänkt hur länge som helst att jag ska sy en snygg tygkasse som har rum för alla våra grejjor , men får se när det blir av. :wink: :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
amöba skrev:Hehe, maken bär grejerna :wink:
Hm, inte så dumt :wink: Synd att han inte gillar att gå och shoppa :cry:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?