Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
#5190
just nu är faktiskt Bobux-skorna från www.babydesign.se Om vi är ute någonstans med sjalen, och Miles sedan vill vara nere och gå i
t ex en affär eller på biblioteket, så har jag med mig de jätte små och smidiga skorna, de tar ingen plats alls i väskan.
Användarens profilbild
Av April
#5195
Vad söta de var! Jag har bara tittat på dem i presentationen, med prickar,
trodde inte att det fanns så många varianter!

Kram
Användarens profilbild
Av Suskiv
#5218
Jag såg ju dem på Miles och insåg att de skulle vara perfekta till Tova. Många gånger är man iväg med henne i antingen sjal eller vagn och sen när hon vill gå inomhus så får hon gå i strumpor eller så måste man ta på tjocka klumpiga skor. Tror det ska bli ett par Bobux-skor till Tova,
Användarens profilbild
Av Ester
#5227
åh vilka fina de med stjärnor på :D

Tyra har nog ganska små fötter, min tre månaders har 9 cm långa fötter...eller så är hennes stora
Användarens profilbild
Av Alven
#5228
Jättefina! Jag gillar de sportiga :)

Så olika stora fötter våra små har! Min David är 9 månader å söndag, och han har storlek 22 ungefär, alltså storlek L redan... måste nog skynda mig att beställa! :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#5234
Oh! :lol: Bobux-mockasinerna är jättebra! Köpte ett par från Minimundus när min dotter var 10mån (ett par jorgubbar!)och de har nog använts nästan dagligen i över fyra månader nu.
Jag gillar dem verligen(och min dotter verkar också nöjd :wink: ) Förrutom att de sitter bra på foten även om de är lite stora (=det är ok att köpa en storlek som är aningens stor) så håller de jättebra och blir inte så där slitet solkiga som nova-li mockisar och liknande kan bli, åsså finns de ju i så många olika roliga varianter och storlekar!

De verkar börja säljas på lite olika ställen nu, kul! Lite synd bara att babydesign bara har upp till L... Tror helt klart att det finns marknade även för de större storlekarna! (för oss kommer L räcka till MAX 18mån, om ens det :? )

Såg härom dagen att det var rea på internetbutiken på www.barnskoshopen.se
Ett tips är även att kolla på www.bobux.se Där finns mååååånga olika modeller! Vill ha - faktorn är hög!
:lol:
Användarens profilbild
Av Helena
#5245
Jag tyckte att det var ganska stor skillnad på storlek M och L när jag tittade på dem hos Ingrid. M passade precis (då var Miles 13 månader) och L var rätt mycket för stora. Fast nu har hans fötter växt och han skulle nog snart behöva L, han kan inte ha sockar i de bobux-skor han har nu.
Användarens profilbild
Av Anso
#5246
Är jag knäpp?
Jag måste erkänna att jag tycker att Bobuxarna är så söta att jag skulle vilja ha ett par själv......
Tänk att få välja motiv efter humör - såg att det fanns ett par svarta med döskallar/ om jag inte minns fel......
/Anso
Användarens profilbild
Av Helena
#5248
Anso skrev:Är jag knäpp?
Jag måste erkänna att jag tycker att Bobuxarna är så söta att jag skulle vilja ha ett par själv......
Tänk att få välja motiv efter humör - såg att det fanns ett par svarta med döskallar/ om jag inte minns fel......
/Anso
Hihi, det skulle se ut, tänk om alla vi sjalare gick omkring i jätte-Bobux-tofflor på Ica, folk skulle väl få ännu fler fördomar. :D
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#5273
Anso skrev: Tänk att få välja motiv efter humör - såg att det fanns ett par svarta med döskallar/ om jag inte minns fel......
/Anso
Mm döskallarna vill jag ha till Fanny de är sååå coola.
Användarens profilbild
Av Ester
#5276
Oj oj oj...det här forumet är ju helt livsfarligt. :shock:

Nu har jag beställt små tossor till dottern. "par blev det, ett par beiga stjärnor och ett par med döskallar. 373 kr inkl frakt från barnskoshopens rea. :D
Användarens profilbild
Av Anna
#5277
jag såg i veckan att de hade dem på guppi också. Om man nu behöver prova.
Av Alexandra
#5284
Jag har oxå köpt till Tindra, jag tog de svart/vita komönstrade.
Tack för tipset! :D
Användarens profilbild
Av johanna
#5286
Men vad ruskigt söta dom är. Jag ska beställa ett par med döskallar på åt Malte så fort han är vaken så jag kan mäta hans fötter :D

Jag tycker att det verkar som om nästa sjalträff även blir Bobux-jämförarträff :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#7048
Har dock upptäckt en liten nackdel med bobuxarna... :? ibland ger de lite väl bra fäste!
Så bra fäste att min dotter vurpade nedför rutchkanan på ÖF... :? men det kanske är priset man får betala för att de ska slippa halka in i dörrposter, bordskanter och annat obehagligt? :wink:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?