Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
#5173
Nej det finns ingen försäljare i sverige som saluför dem nu, men Mia på babyboden har just tagit hem en till sig själv så han kommer säkert ta in när hon provar den lite. Jag vill också ha en, använder ergon så mycket då vi är ute och far.
Användarens profilbild
Av Ester
#5175
Då får vi väl vänta och se vad hon tycker.

Vilken superkoll du har Anna! Du har svaret på alla mina frågor idag :D
Användarens profilbild
Av Anna
#5275
Elin skrev: Vilken superkoll du har Anna! Du har svaret på alla mina frågor idag :D

Tack, jag har nog inte alla svar förståss, men ett genuint intresse i alla fall. Jag är helt förlorad i denna underbara värld av sjalar.
Användarens profilbild
Av Ester
#5490
Såg på ergos egen hemsida att de även har ryggsäckar nu som man kan sätta på ergon.

Men daypack ser snyggast ut tycker jag, rea hade de också...kanske man ska slå till....... :D
*tittar i den alldeles tomma plånboken*
Användarens profilbild
Av Anna
#5497
hmm, undra om det var den mia hade? Han sa dagryggsäck tror jag. Skulle ju kunna vara vilken som.
Användarens profilbild
Av Ester
#5499
dagryggsäck skulle jag tolka som att det är den som man kan göra om till en ryggsäck.
Den andra är ju mer som en stor extra ficka......

vill ha....... :?
Användarens profilbild
Av Anna
#5500
tog bara för givet att det var den andra eftersom jag inte kände till ryggsäckan. men det får vi nog snart svar på.
Användarens profilbild
Av April
#5501
Jag tyckte att den stora ryggsäcken var jättesnygg och himla
praktisk!!! En sådan blir det när syskon kommer, någon gång i
framtiden :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Ester
#5517
Lin skrev:Hoppas de kommer komma till Sverige, annars tror jag att jag beställer en från Tyskland. Hittade till ganska bra pris där och det verkar vara ett vettigt tillbehör. Tycker det är jobbigt att släpa med en väska också, skulle vara hur bra som helst om man kunde slänga ner lite blöjor mm i en sån där Day-pack!
Jag beställde en från USA precis, 175:- inkl frakt
de har rea på daypack nu


http://www.ergobabycarrier.com/

:shock:
Huvva vad jag handlar måste hejda mig!!!!
Användarens profilbild
Av Helena
#5546
Katharina skrev:Ryggsäcken var riktigt snygg tycker jag. Inte nog med att jag är sjaltokig, jag är väsktokig också. Tycker det är bra pris från USA, den är dyrare på tyska sajten.
Men blir det inte tullavgifter när man beställer från USA?
Användarens profilbild
Av Ester
#5556
Helena skrev:
Men blir det inte tullavgifter när man beställer från USA?
Jag hoppas inte det, beställde en babu från USA en gång och då påpekade de att det kunde tillkomma kostnader utöver de som angavs på hemsidan. Nu stod det inget om det.
Men jag hör av mig om hur det fungerade, nu är ju beställningen iväg.
Användarens profilbild
Av Anna
#5565
Babyboden kommer ta in ryggsäcken (borde komma om max en månad? - lovar ingenting) . Ryggsäcken kan nog komma att förtullas om man köper från USA men det borde inte day packen göra, tror värdet skall ligga under 200kr ink frakt. Ergo grejerna kommer väll i paket med logga och så har jag för mig att någon skrev tidigare (bärsjallistan?)
Användarens profilbild
Av Helen
#13792
Hej,
Om jag förstått Mia rätt så tar hon inte in daypacken utan bara ryggsäcken. Daypacken var inte så " bra".
De flesta vet säkert att ryggsäcken redan kommit.

/ Helen
Av Gäst
#14067
Jag beställer en del från övriga världen och brukar få tulla trots att det står demo på försändelsen så det är nog tur de gånger man slipper. När man väl får tulla tenderar priset på varan att bli ganska så högt eftersom man betalar tulltaxa även på fraktkostnaden + moms. Sen tillkommer 66 kronor för tullarbetet.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?