Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Molla
#68372
(datorn vagrar svenskt tangentbord)
Kanner nagon har till om det finns er riktigt varm, vindtat vinterjacka till att bara i?
Far vara dyr (köper garna fran USA tex, sa den maste inte fas i Sverige) jag har visserligen inte alls rad men vad gör man inte för att radda sin mentala halsa :) !
Har varit instangd pga vadret sen lillstumpan föddes ju och ska hela hösten fortsatta sahar blir den vaaaaaaldigt lang.. Ga ut i vagn ar inte att tanka pa,men i sjalen ar det ju ingen risk att hon blir för kall, vall?!

(Om nagon undrar nu sa bor jag pa norra Island brevid havet och det ar iskalla vindar, och det har _snöat_ redan faktiskt uuurk, fast nu ar det bara blask o storm)
Användarens profilbild
Av Alven
#68374
Jag hade inte bärjacka till David, utan bara mössa, fuskpolo och varma sockar/tossor på honom. Över oss båda hade jag sedan min vanliga vinterjacka som jag hade när jag var höggravid. Funkade utmärkt... och då var han ändå 8-10 månader den vintern.
Användarens profilbild
Av sus
#68378
Jag använde min mans dunparkas förra året. Funkade jättebra tillsammans med en fuskpolo på Majken
Användarens profilbild
Av Molla
#68382
Ok fast den enda jacka jag har som passar över oss bada ar en dalig fleecejacka och den ar inte vindtat...
Min sambo ar nagot smalare an mig, faktiskt, sa det ar inte heller nan ide... Men tack för tipsen i alla fall..
Kan ju kolla runt bland bekanta kanske om nagon har en avlagd "jattejacka".
Användarens profilbild
Av tinaw
#68383
Har du kollat Felix Pera på babybodens hemsida? tror den finns på didimos.com oxå? Den verkar varm. och snygg!!!
Användarens profilbild
Av Miamamman
#68390
Sök på Amautiq och babywearing så kommer nog en hel del upp. Det rär eskimåbärjackan. Har suktat efter en i skinn som görs i Kanada, men för dom pengarna kan man köpa en bil...
Har pm:at dig också.
Användarens profilbild
Av Molla
#68427
OK tack! :)
Hinnar inte kolla era tips nu men ska sa fort jag hinner med!
Dyrt som en bil kanske ar lite att ta i dock... :wink:

Lillan sover i sjalen, stora killen sitter i tv soffan o vantar pa mig...
Användarens profilbild
Av Molla
#68497
Hi hi jag far val ta flyget till Grönland och köpa en eskimabarjacka!
Synd att det inte finns ngt liknande har -skulle behövas!
Användarens profilbild
Av Molla
#68689
Nu har jag kollat runt lite mer. Hittade en pa didymos.de som funkar bade om man bar pa rygg o mage. Fast Felix pera verkar bade snyggare o varmare -och dyrare förstass!
Och andra sidan -om man har en sandar snygg stickad poncho ocksa under för riktigt kalla dagar? (Da far jag ju en ursakt till att köpa den :wink: )
Vad tror ni? Nagon som har erfarenheter av dessa?
Att det verkligen ar vindtatt ar ett maste dock!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?