Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av andasdans
#1056183
Har hört att det finns dregelskydd till Ergon. Någon som vet om de går att få tag i Sverige, eller hur mycket de kostar att få tag i någon annanstans? (Börjar leta här tänkte jag)

Och, ja, om de är bra överhuvudtaget... :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
#1056212
Är inte de bara någon fodral som man fäster kring axelbandet om barnet suger och biter mycket på selen??? Ungefär som de skydd som sitter på bilbarnstolarnas axelremmar??? Borde vara hur enkelt som helst att sy själv, fästa fast med kardborre.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
#1056217
Jag såg dem hos mammabarn alldeles nyss (var tvungen att kolla vad det var för något när jag såg rubriken)
Kolla under bärselar & tillbehör-> Ergo sucking pads. Fanns i creme & mocka. Kostar 79:- Har ingen aning om dem är bra, har aldrig haft behov av något liknande.

Men som Anso skriver så är det ju jättelätt att fixa själv om man känner ett behov av såna.
Användarens profilbild
Av Lydia
#1056679
Jag sydde en sån till svägerskans patapum (snabbt för att testa), och ska sy ett par till nu till henne.
Användarens profilbild
Av andasdans
#1060944
Anso skrev:Är inte de bara någon fodral som man fäster kring axelbandet om barnet suger och biter mycket på selen??? Ungefär som de skydd som sitter på bilbarnstolarnas axelremmar??? Borde vara hur enkelt som helst att sy själv, fästa fast med kardborre.
Jo visst kan man det
...det lir ju aldrig gjort bara :hide:

Men vad bra att det finns. Priset var också ok.

Tackar för tips.
Av Gerbera
#1145512
Såg bild på de och tyckte det var en jättebra idé. Tänkte sno idén och använda "svettarmband" istället. Bara trä över den avknäppta bärremmen... Har dock bara röda hemma, måste köpa vita, men de kostar säkert inte mer än ngn 10:a eller 20:a...
Användarens profilbild
Av andasdans
#1154047
Gerbera skrev:Såg bild på de och tyckte det var en jättebra idé. Tänkte sno idén och använda "svettarmband" istället. Bara trä över den avknäppta bärremmen... Har dock bara röda hemma, måste köpa vita, men de kostar säkert inte mer än ngn 10:a eller 20:a...
Jaaa, vilken bra idé! :vågen: Det har jag ju dessutom hemma.
Har både svart-vita och grön-gula. Kan bli riktigt coolt faktiskt :rock:
Dregelskydd efter humör!
Av Woodgroves
#1184289
Har köpt från mammabarn och är jättenöjd! Vår Ergo blev vit av kräk redan efter några dagar så det känns bra att ha skydden där och kunna ta av och tvätta.
Användarens profilbild
Av pinkprincess
#1328426
sen vi köpte dem har sonen slutet dreggla på banden, men så fort de åker av så....

Samma här, klart man kan sy, men skulle som sagt inte blivit av.... :oops:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?