Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av JoJsMamma
#1215094
Jag har en i brun manchester som jag avgudar. Tyvärr är kameran trasig :(
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#1215286
Äntligen får jag klämma till med den här:
Bild
Användarens profilbild
Av johanna
#1215619
Bild
Sådär dårå. Andra bilder får nog vänta, jag är lite upptagen i några dagar :mrgreen:
Användarens profilbild
Av sirisirius
#1215658
johanna skrev:Bild
Sådär dårå. Andra bilder får nog vänta, jag är lite upptagen i några dagar :mrgreen:
Jättesnygg!!
Användarens profilbild
Av Kotten
#1215694
Det var den klart snyggaste skötväskan hittills. Men påminn mig en gång till varför man bara inte kan ha grejerna i en vanlig väska?
Användarens profilbild
Av milimina
#1215705
Kotten skrev:Det var den klart snyggaste skötväskan hittills. Men påminn mig en gång till varför man bara inte kan ha grejerna i en vanlig väska?
jag har inte lyckats hitta nån som är tillräckligt stor, med flera bra fack och både axelrem och handtag... så jag gav upp och köpte en gaia. det var ju den jag var kär i :roll: och den har varit värd pengarna. den är perfekt! :)
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#1215738
Juste modell, men inte mina färger :lol:
#1690540
Jag knep en underbart fin i petrolfärgad manchester här på sjalbarn för ett tag sedan. Jag använder den som vanlig väska nu, får alltid en massa kommentarar om hur snygg den är. Går ner hur mycket om helst i den också! Fast jag har ju inte hårdtestat den som skötväska.
#1690586
Scilla skrev:Jag knep en underbart fin i petrolfärgad manchester här på sjalbarn för ett tag sedan. Jag använder den som vanlig väska nu, får alltid en massa kommentarar om hur snygg den är. Går ner hur mycket om helst i den också! Fast jag har ju inte hårdtestat den som skötväska.
Oh ja den petrolfärgade är hur fin som helst. Tänk om man kunde ha en av varje :kyssar:
#1690604
Har en brun som jag bara ääääälskar :loving: . Världens bästa väska!
Men skulle gärna lägga vantarna (men inte slantarna :roll: ...) på en turkos också. :mums:
#1690701
Jag har en turkos :D ! Den är väldigt fin, snyggt foder och välsydd men den är så stor och tung tycker jag. Använder den bara när vi skall i väg i bilen, den är alldeles för tung för mig när jag bär i sjal. Letar efter den perfekta skötväskan! Jag skulle vilja ha en i naturmaterial, lätt, snygg, massa fack...
#1690746
Umma skrev:Jag har en turkos :D ! Den är väldigt fin, snyggt foder och välsydd men den är så stor och tung tycker jag. Använder den bara när vi skall i väg i bilen, den är alldeles för tung för mig när jag bär i sjal. Letar efter den perfekta skötväskan! Jag skulle vilja ha en i naturmaterial, lätt, snygg, massa fack...
Jag hittade en på H&M's herravdelning igår som funkar bra som en lite mindre skötväska.... jag använder den när jag tycker gaia:n blir för stor. Så här ser den ut:
IMG_0675.jpg
Kanske svårt att få en uppfattning om storleken men unicefnallen är ca 10 cm.
Väskan är gjort i cancastyg och rymmer utan problem blöjor, plånis, burkmat/nappflaska å lite andra grejor. :app: liten och lätt är den dessutm, passer perfekt ihop med min Beco Butterfly. Har dock inte så många fack....... :hmm:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?