Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#1048734
Jag fick pengar i födelsedagspresent så jag funderar på att köpa en sån :D men jag skulle vilja ha lite "actionbilder", så om nån kan tänka sig att fota sin vore det ju hemskt snällt. Hur stor är den egentligen? (Jag funderar på den med två axelremmar och fickor på framsidan.)
Användarens profilbild
Av Eld77
#1048739
Har ingen, men är också sugen på en sån. De är ju fina! (Jag är kär i de i manchester.)
Användarens profilbild
Av Isanna
#1048745
Jag vill också se livbild! Jag väljer mellan en sån och en från Oioi. Det vore ju ekonomiskt om Gaia-väskan föll mig i smaken istället!

Jag gillar också de i manchester men jag kan inte komma fram till om en sån skulle passa min vagn. (Röd/grå bugga) :?
Användarens profilbild
Av johanna
#1049127
Isanna skrev:Jag vill också se livbild! Jag väljer mellan en sån och en från Oioi. Det vore ju ekonomiskt om Gaia-väskan föll mig i smaken istället!

Jag gillar också de i manchester men jag kan inte komma fram till om en sån skulle passa min vagn. (Röd/grå bugga) :?
Jag har också varit inne på Oioi men jag gillar utseendet på Gaian bättre. Jag vill nog ha en grön tror jag :D

Svårt till röd/grå vagn dock, i alla fall om du ska ha i manchester :hmm:
Användarens profilbild
Av johanna
#1059963
MEH! Nån måste väl ha en sån! :D

Bild
Användarens profilbild
Av Eld77
#1060068
johanna skrev:MEH! Nån måste väl ha en sån! :D

Bild
Eh. :hello: Snart... :oops:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#1060173
Apelsin har en, den såg jag igår. Väldigt fin.
Användarens profilbild
Av johanna
#1061544
Eld77 skrev:Eh. :hello: Snart... :oops:
:lol: Jag ska åka till Skuttunge idag jag :floet2: (Till Wiells hörna.)
Användarens profilbild
Av milimina
#1065678
jag har en! och jag är KÄÄÄÄÄR i den :loving: den är helt underbar! tyvärr ingen livebild, men min är i brun manchester och jag tänker ha den till mej själv sen när jag börjar jobba :love: maken får ta den fula väskan vi köpte när vi var desperata :wink:

tror inte ni ångrar er om ni köper en gaia!
Användarens profilbild
Av Lindiwe
#1112327
Jag har gått och klämt på en sådan varje vecka sedan en barnbutik öppnade "hemma på min gata i stan" men jag kan inte bestämma mig för om det är den jag vill ha eller inte. De är i alla fall jättefina! Ser fram emot att få läsa fler recensioner.
Användarens profilbild
Av kjelin01
#1213417
å pleease skriv mera bra så jag får en anledning att använda skötväska!!
*icapåsensbästavän*
Av JoJsMamma
#1215094
Jag har en i brun manchester som jag avgudar. Tyvärr är kameran trasig :(
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#1215286
Äntligen får jag klämma till med den här:
Bild
Användarens profilbild
Av johanna
#1215619
Bild
Sådär dårå. Andra bilder får nog vänta, jag är lite upptagen i några dagar :mrgreen:
Användarens profilbild
Av sirisirius
#1215658
johanna skrev:Bild
Sådär dårå. Andra bilder får nog vänta, jag är lite upptagen i några dagar :mrgreen:
Jättesnygg!!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?