Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#1031769
vi har en Ergo o har nu köpt MaM DeLuxe bärskydd. Jag tycker det är så smidigt att ha honom i selen när jag går på stan. Jag undrar lite hur ni gör när ni går in o ut i affärer. Kan man dra upp bärskyddet lite så det inte blir för varmt inomhus eller hur brukar ni göra. Är det lagom med vanliga innekläder + mössa när man har DeLuxe skyddet?? Vi bor i södra småland så det är liksom inte smällkallt här.
Tips o råd och erfarenheter hoppas jag ni vill dela med er av till mig som inte har så mycket erfarenhet av detta
Användarens profilbild
Av Kusmi
#1035372
Jag tror att det går bra med vanliga kläder under, eller något tunt i ull som andas bra. Jag brukar alltid försöka att öppna lite när man går in i affärer och skall vara där länge, för de första 5 minuterna brukar det dock inte hinna bli för varmt under. Ta av mössan bara.
Användarens profilbild
Av lanjeline
#1037799
jag trivs jättebra med mitt bärskydd. vi har visserligen inte använt det när det har varit en massa minusgrader men annars så. då har han bara på sig extra tossor, annars vanliga kläder. mössa och vantar såklart.
jag brukar inte ha det när vi ska gå i affärer, just för att det blir varmt och det är lite krångligare att ta av, men på vanliga promenader är det perfekt.
Användarens profilbild
Av Molinia
#1111340
Om det är kallt ute, behövs ordentligt med kläder på benen för att barnet ska hålla värmen. I butiker lyfter jag ut benen och tar av yttermössan, det brukar räcka för en kortare shoppingtur.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?