Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jen_längtar
#1022146
Jag har en Ergo till min 1åriga son, jag ska nu köpa mig ett bärskydd för julklappspengarna.

Jag vill ha ett bärskydd som gör att jag inte behöver ytterkläder på sonen utan bara mössa, tossor o kanske fuskpolo.

Vi bor i södra småland alltså inte superkalla vintrar, vilket bärskydd ska jag välja??
Användarens profilbild
Av Mia
#1022292
Vilket som blir ok tror jag!
Användarens profilbild
Av lanjeline
#1024600
jag har ett deluxe och jag är nöjd. lillen är varm och go utan en massa kläder.
däremot tycker jag att det är lite mer krågel när man ska gå ut och in, typ affärer, det är alldeles för bökigt och ta av det och har man det på blir det för varmt.
men bara ut och promenera är det perfekt.
Användarens profilbild
Av Mrs Data
#1024611
Jag tycker att mitt Winter är för tunt, det är som ett lager fleece med tyg på. Så tunn jacka går man sällan själv ut i på vintern. Överkroppen håller sig varm i kombination med en vävd sjal, som ju täcker större delen av överkroppen, men benen blir kalla.Och då har vi ändå inte ens minusgrader ännu. Han har byxa, tossor och babylegs under och det räcker alltså inte. Önskar att jag hade köpt ett Delux men det är ju inte BRUNT... (Och känner mig lite lurad av texten till bärskydden.)
Användarens profilbild
Av Molinia
#1111349
Jag är jättenöjd med mitt Deluxe.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?