Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Käthe
#1016928
Jag fattar inte ett enda dugg av halsduken till Äiskä ponchon... Får den inte att funka vare sig som vanlig halsduk eller som det står att den kan vara som ett extra huvudstöd till barnet... Någon halsdukspedagog i omlopp?
Användarens profilbild
Av Anso
#1019202
Om den ska vara huvudstöd till barnet så skulle det på min "årsmodell" vara dubbelvikt, dvs man halverade halsdukens längd och knäppte fast på vardera axeln. Öglorna var rätt stora minns jag så jag surrade dem två varv runt knapparna.
Av Käthe
#1020307
Tack, tack. Det verkar ju funka. Fast det blir ju mycket halsduk över, men den får man väl slänga lite elegant över axeln!
Användarens profilbild
Av Anso
#1020328
Käthe skrev:Tack, tack. Det verkar ju funka. Fast det blir ju mycket halsduk över, men den får man väl slänga lite elegant över axeln!
Halsduk över?? Har du vikt den dubbel, dvs halverat längden? Då blir alltså huvudstödet i två lager och då kan man sprida ut det över större del av barnets huvud. Nu låter du som att du använder halva längden, fäster sjalen/halsduken i mittentapmarna och en av ändarna och så har du en halva över som sjal till dig själv? Det är kanske så det är tänkt??? Hmm, men så gjorde inte jag utan hade en fuskpolo till mig själv.
Användarens profilbild
Av schmut
#1022219
Anso skrev:Om den ska vara huvudstöd till barnet så skulle det på min "årsmodell" vara dubbelvikt, dvs man halverade halsdukens längd och knäppte fast på vardera axeln. Öglorna var rätt stora minns jag så jag surrade dem två varv runt knapparna.
ah, smart. det hade jag aldrig kommit på.

jag har virat den flertals varv tills jag nästan strypt oss båda.. :?
Användarens profilbild
Av Sarai
#1034871
Jag har heller aldrig fått till den som huvudstöd, tyckte inte att det blev tillräckligt stadigt. Jag försökte i och för sig inte heller med att vika den dubbel. Men räcker det, själva knapp-upphängninge är ju rätt så elastisk?

Jag gillar den inte som vanlig halsduk heller, den är aldeles för kort.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?