Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jofimiel
#64409
Nån som har en sån ??

Jag är jättesåld på den men vet inte om de bara kommer se dumt ut, jag är ordentligt stor o risken för tältkänsla är kanske ganska hög....
Nån som vet??, tror ni de funkar?


:roll:

Johanna
Användarens profilbild
Av Ester
#64548
nån som har bra bilder på den blåa varianten?
Användarens profilbild
Av KATARINA
#64562
Jag har en i str L/XL som du kan komma och prova om du vill, vi bor ju inte allt för långt ifrån varandra :)
Användarens profilbild
Av Anna
#64718
Elin skrev:nån som har bra bilder på den blåa varianten?
Inte ännu, man kan fixa imorgon. Har just börjat använda den med Linus och det känns jättebra. Fast idag var det för varmt när solen tittade fram.
Användarens profilbild
Av Jennelii
#64872
Anna skrev:Har just börjat använda den med Linus
Nämen grattis!! Det har jag missat!! Och vilket fint namn oxå :D
Användarens profilbild
Av Helena
#65368
Anna skrev: Inte ännu, man kan fixa imorgon. Har just börjat använda den med Linus och det känns jättebra. Fast idag var det för varmt när solen tittade fram.
Å, vad mysigt att bära en så liten i ponchon. Jag köpte ju min när Miles var ett år, så jag har aldrig fått bära en liten bebis i ponchon.
Användarens profilbild
Av thanisa
#65544
Funderar också på en äiska. Vill gärna ha en men funderar på om det ser konstigt ut när man varken är gravid eller har en liten bebis. Vet inte hur ofta Tova vill bli buren under den nuförtiden, det är ju inte så ofta som sjalen blir använd då hon är 3,5 år. Är det helt konstigt att använda ponchon fast man egentligen inte har behov av den?
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
#65545
Har precis beställt en från babyhip.

Längtar redan, fast den är troligtvis för varm nu men vintern kommer nog snart *hoppas* :lol:

Annsofi på Babyhip svarade mig att den gick att användas utan problem när man inte hade barn med sig, det såg helt okej ut ändå. Tror det kommer bli en smidig lösning när man ska iväg t.ex till BVC el öppna förskolan.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
#65627
Jag tycker nog inte att min är för varm att använda nu. Den är ju inte jättetjock. O inte ser den konstig ut utan barn eller mage tycker jag.
Användarens profilbild
Av Anso
#65637
Här kommer det en bild på den blå ponchon!
Och man kan aboslut ha den även om man vare sig är gravid eller bär barn.
MEN den är inte vindtät utan lite lätt ventilation är det allt men den är varm och go annars.
Bild
Användarens profilbild
Av Helena
#65713
Det som man måste tänka på ifall man har ponchon utan barn i, är ju att den är jätte vid i halsen, så man måste ha halsduk på sig. Men den nya sortens halsduk som följde med, är visst mycket bredare (jag har den gamla pyttelilla larviga halsduken)
Användarens profilbild
Av Eva N
#65720
jag har inte riktig bestämt mig för hur vi ska ta oss igenom vintern i sjalen :? . Hur mycket kyla pallar ponchon för? Hur mycket klär ni på bebisen/barnet? Blir det för bylsigt med overall om det är kallt ute?
Användarens profilbild
Av Helena
#65728
Eva N skrev:jag har inte riktig bestämt mig för hur vi ska ta oss igenom vintern i sjalen :? . Hur mycket kyla pallar ponchon för? Hur mycket klär ni på bebisen/barnet? Blir det för bylsigt med overall om det är kallt ute?
Ifall det är flera minusgrader kan man behöva en fleeceoverall på barnet under ponchon. Det beror ju lite på hur varm bärsjal man har också.
Det ponchon inte klarar av så bra är ju om det snöar och blåser mycket.
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
#68874
Har fått min äiska nu och invigt den idag.
Den var superhärlig! Tyckte både jag och lilleman :lol:

Däremot är den inte sååå tjock men den värmer bra ändå. Tror att några lite tjockare kläder under, som fleece t.ex blir bra i vinter.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?