Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Idag kapade jag av mina lååånga ullstrumpor för att min hade en tendens till att sticka ut igenom den. :) Nu passar de istället utmärkt som benvärmare till Hanna om det blir lite kyligt trots 5 meter tyg och allt vad hon har på sig.
Användarens profilbild
Av Nova
Man får inte vara dum! :wink:
Användarens profilbild
Av puppan
Jag har beställt stickning från min mamma! :D Det blir nog bra...

Och så kan jag inte låta bli att undra vad som sticker ur? :?: :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
puppan skrev:
:lol: :lol: :lol:
Min hjärna verkar det som!
Nä, men min STORTÅ. :D
Av Gäst
puppan skrev:Jag har beställt stickning från min mamma! :D Det blir nog bra...

Jag satsar på .... :roll:
....tårna :wink:
Användarens profilbild
Av April
Vilket bra tips! TACK!

När Saga var liten och det blev höst, så gjorde jag en liten anordning till cykelstolen (man kan cykla länge på hösten i Skåne = ingen snö :-)). Jag tyckte att det var bökigt att ta av och på overallen så jag tog ett par av mina gamla termobyxor, klippte av dem vid knäna och sydde dem invändigt.

Jag satte byxorna i cykelstolen och sedan blev det perfekt med bara en vanlig midjejacka till Saga. Någon gång använde jag byxorna/åkpåsen till bilstolen och någon annan till vår bärryggsäck som vi hade på den tiden...

Det blev varmt och man slapp glipa mellan skor och byxor. Det räckte med ett par varma strumpor under... :-D

Kram
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
April skrev:Vilket bra tips! TACK!

När Saga var liten och det blev höst, så gjorde jag en liten anordning till cykelstolen (man kan cykla länge på hösten i Skåne = ingen snö :-)). Jag tyckte att det var bökigt att ta av och på overallen så jag tog ett par av mina gamla termobyxor, klippte av dem vid knäna och sydde dem invändigt.

Jag satte byxorna i cykelstolen och sedan blev det perfekt med bara en vanlig midjejacka till Saga. Någon gång använde jag byxorna/åkpåsen till bilstolen och någon annan till vår bärryggsäck som vi hade på den tiden...

Det blev varmt och man slapp glipa mellan skor och byxor. Det räckte med ett par varma strumpor under... :-D

Kram
Det var ju jättesmart, tackar så mycket för det tipset!
:D :D :D :D :D
Av luxia
Tack April!

Jättebra med vintertips. Jag har knappt börjat fundera än.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Nämen...har jag gjort nåt dumt nu? Jag har slängt säkert 5 par stickade byxor då jag inte alls gillar dom o aldrig har använt dom...

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?