Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Puma
#967723
Nu har min dragkedja gått sönder IGEN!

Den förra jackan fick jag utbytt i februari och så har den funkat bra. Dock har jag inte använt den så mycket förrens nu. Sedan bebis föddes, 7 veckor alltså.

Jag är ganska besviken och vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag behöver verkligen jackan för att kunna bära bebis ute. Jag behöver den nu. Men jag såg att det finns inga nya jackor i min storlek i lager hos återförsäljaren. Jag vet att det var några som bytte sina dragkedjor hos en skräddare och fick ersättning för det. Men tänk om det inte blir lika snyggt som originalsömmarna. Och dessutom måste alla dragkedjorna bytas ut. De är många och tar nog lång tid. :roll: en, två, tre... åtta stycken....

Vad skulle DU göra? Ge mig råd....
Av majo0322
#967850
Mina dragkedjor gick sönder, och jag lämnade in till skräddare (eller eg. bara en - de andra har jag inte orkat dit med ännu...).

Det visade sig att han inte behövde byta hela dragkedjan, utan bara den där grejen man drar upp och ned. Han bankade dit en ny sådan på den befintliga dragkedjan, och jag ser ingen skillnad, men den känns rejälare. Har hållit sedan i februari i år.
Användarens profilbild
Av Puma
#968194
Jasså, var det så enkelt. Det kanske jag skulle kunna åstadkomma.

Jag ska kontakta återförsäljaren bara för att stämma av först dock.
Användarens profilbild
Av sus
#968247
Jag har inte okat byta min trasiga dragkjedja änu eftersom jag inte använde jackan så mycket, men när jag behöver den så drar jag ihop den med den lila dragkjedjan som man ska fästa fodret med (det förutsätter förståss att inte fodret sitter fast i jackan, men det kan man ju ha på isg löst uinder som en vanlig fleas. Kan vara en lösning tills du fått det fixat!
Användarens profilbild
Av Puma
#969700
sus skrev:Jag har inte okat byta min trasiga dragkjedja änu eftersom jag inte använde jackan så mycket, men när jag behöver den så drar jag ihop den med den lila dragkjedjan som man ska fästa fodret med (det förutsätter förståss att inte fodret sitter fast i jackan, men det kan man ju ha på isg löst uinder som en vanlig fleas. Kan vara en lösning tills du fått det fixat!
Ha ha, SMART! Det hade jag inte tänkt på. :!:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?