Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av verre
#948809
det undrar jag också!!

apoteket hade ett par för 65 och ett par förr 225:- (tror jag att det var)

men det är ju en djungel!

jag läste på ett par på icamaxi, dom fick ,an inte gå med på grus och asfalt :shock:
Användarens profilbild
Av melon
#949086
Verkligen en djungel!
verre skrev:jag läste på ett par på icamaxi, dom fick ,an inte gå med på grus och asfalt :shock:
:?
Användarens profilbild
Av äpplebus
#949464
Bra trådfråga. Jag är oxå intresserad av att veta. Är det någon som har erfarenhet av skor med dubb?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#950147
Jag har haft ett par YakTrax (modellen med rem över foten). De var väldigt bra, men passade inte bra på nättare skor och höll bara två säsonger. Spiky har jag hört bra om, jag tänkte kanske testa dem iår.
Användarens profilbild
Av Sarai
#950217
Spiky har jag haft, och tappat, trots att de skulle vara rätt storlek till mina skor. De åkte liksom av på hälen. Men de gav bra fäste på is så länge de satt kvar.
Användarens profilbild
Av ylvut
#951092
Vill veta hur de olika sorterna ser ut. och var man kan köpa dem.
Användarens profilbild
Av sacha42
#951300
jag har yatrax pro, de är mkt bra!
Användarens profilbild
Av Sarai
#951323
ylvut skrev:Vill veta hur de olika sorterna ser ut. och var man kan köpa dem.
Spiky köpte jag av den lokala skomakaren. Yaktrax finns hos Babyboden, se annons här till höger i marginalen.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#952225
Det får kanske bli ett par Yaktrax iår igen då.

Lin - De är lite hala att gå med inomhus om det är hårda golv. Jag brukade inte ha mina när jag skulle på stan. De är krångliga att ta av och på, särskilt om man har barn på magen. Sen passar de inte så bra på nätta skor, iaf inte om man ligger i underkant storleksmässigt. Då skaver ringarna på gummit så att det går av. Iår har jag lite grövre vinterstövlar än jag hade då så jag hoppas de passar på dem.
Användarens profilbild
Av sacha42
#952413
Lin skrev:
sacha42 skrev:jag har yatrax pro, de är mkt bra!
Hur är de att gå inomhus med, t ex i affärer?
:lol: som knyttet skrev lite hala, men de gör inte märken i golven iallafall.
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
#952800
Ett bra budget tips: BILTEMA. De har spiky kopior. I vart fall förra året. Men de borde ha i år med tycker jag. Kolla i vart fall. Gav typ 60-70 spänn.
Användarens profilbild
Av verre
#952994
Pruttisens mamma skrev:Ett bra budget tips: BILTEMA. De har spiky kopior. I vart fall förra året. Men de borde ha i år med tycker jag. Kolla i vart fall. Gav typ 60-70 spänn.
är dom bra? håller dom? är dom lätta att ta av/på? är det "dubbar"?
Användarens profilbild
Av diddeldi
#954443
jag tycker att tvärstopp från apoteket är superbra. de är snygga (dvs syns knappt :wink: ), är lätta att sätta på och man halkar inte på dem när man går på stengolv. broddarna är på hälen vilket jag tycker är mycket bättre än på tån. varning däremot för de billiga från apoteket, de är förenade med livsfara om man går inomhus :shock:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?