Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
#952413
Lin skrev:
sacha42 skrev:jag har yatrax pro, de är mkt bra!
Hur är de att gå inomhus med, t ex i affärer?
:lol: som knyttet skrev lite hala, men de gör inte märken i golven iallafall.
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
#952800
Ett bra budget tips: BILTEMA. De har spiky kopior. I vart fall förra året. Men de borde ha i år med tycker jag. Kolla i vart fall. Gav typ 60-70 spänn.
Användarens profilbild
Av verre
#952994
Pruttisens mamma skrev:Ett bra budget tips: BILTEMA. De har spiky kopior. I vart fall förra året. Men de borde ha i år med tycker jag. Kolla i vart fall. Gav typ 60-70 spänn.
är dom bra? håller dom? är dom lätta att ta av/på? är det "dubbar"?
Användarens profilbild
Av diddeldi
#954443
jag tycker att tvärstopp från apoteket är superbra. de är snygga (dvs syns knappt :wink: ), är lätta att sätta på och man halkar inte på dem när man går på stengolv. broddarna är på hälen vilket jag tycker är mycket bättre än på tån. varning däremot för de billiga från apoteket, de är förenade med livsfara om man går inomhus :shock:
Användarens profilbild
Av zero.sara
#957572
:notes:

Vilken tur att jag läste lite bakåt innan jag startade en ny tråd, nu behöver jag ju inte göra det, här står ju precis vad jag undrade över.

Snorhalt ute på grusvägen idag och det var nära att jag halkade omkull när vi följde storasyskonen till bussen :? Broddar nästa!
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
#963253
biltemas är ju billiga och kanske inte lika hållbara som originalen. Men de håller ännu efter en säsong. Så de får godkänt. Men jag vet som sagt inte om de finns i år. Men det tycker man.
Användarens profilbild
Av Smilla103
#1006298
Jag har haft mina spiky plus i fyra år och är kanonnöjd (jag köpte dem för att ha på löparskorna)...vi kan köpa dem av kommunen...eller NTF...för 160 kr...annars kostar de ju 250 kr
Användarens profilbild
Av teres
#1006379
Var på apoteket och tittade idag på broddar, de rekommenderade själva de dyra, för de andra var så hala. De kunde bara rekommendera dem och man gick på is och tjock snö, inte i stan på trottoarer heller inne i affärer!
Av Smultronbarn
#1235670
Jag har testat "Yngsjöbrodden" från Apoteket. Antar att det är den "billiga" varianten som ni talar om.

När jag hade den bodde jag i Sundsvall, där det den vintern var tjocka islager på trottoaren utanför mig (och i backen som gick hela vägen till skolan). På det väglaget funkar de utmärkt! :tumsup: Men... som ni säger så är de rätt svårt att gå med dem på "torra fläckar" eller marmortrappor eller liknande, då måste man ta av dem. :? De är iofs rätt lätta att ta av och på. Har dock inte provat att bära barn med dessa broddar, bara en tung ryggsäck vilket ju bara är likvärdigt rent viktmässigt. :wink:
Användarens profilbild
Av melon
#1237470
TS här. Jag kom aldrig till skott och köpte några broddar och det var tur, för HJÄLP vilka bortkastade pengar det hade varit :lol:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?