Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Fiarv
#947427
Dum fråga kanske men hur gör ni som använder bärskydd med området vid bröstkorgen? Jag tycker det blir kallt där o vet inte riktigt hur jag skall göra... Bärskyddet skyddar ju mig o E men det området lämnas ju oskyddat på mig. Jag kan inte stänga jackan heller när jag har henne i sjalen o även om jag kunde det skulle problemet kvarstå. Jag vet inte om det bara är jag som har fått totalt hjärnsläpp, eller, man jag kan inte komma på hur jag skall lösa det... :hmm:
Användarens profilbild
Av soffan
#1042178
Jag har alltid en tjocktröja under selen som jag drar upp helt, det tycker jag värmer lagom när det inte är svinkallt. När det är riktigt kallt så har jag en kort halsduk som jag knytter och lägger en ände på var sida om Lionels ansikte så att det skyddar där det drar in.
Användarens profilbild
Av Eld77
#1042188
Jag har haft en extra sjal eller halsduk och det har varit för kallt. Man vill ju gärna täppa till glipan mellan sig själv och barnet också.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?