Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
#946970
Ni som har MaM upgrade jackan. Får ni på fuskpolon över barnets huvud?
Jag tycker min fuskpolo är så extremt trång och väldigt lite töjbar. Så jag kan inte få över den på Vilgots huvud. Han har väl stl 45 i hattmått hungefär. Är det verkligen tänkt att man inte ska kunna ha den till större barn eller?
Men vem vill kränga över den trånga fuskpolon över en liten nyfödds huvud? Det skulle inte jag vilja i alla fall. :roll:
Så vad jag vill veta är om era fuskpolo är lika trånga eller om det bara är min?! :?
Användarens profilbild
Av mafalda
#947009
Jag har inget aktuellt mått på tösens huvud, men det är inga problem att få på fuskpolon - den är snarare lite stor.

Provade precis på storebror och det går också bra!
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
#947087
Den är jättetrång.
Såhär står det på Babybodens hemsida:
Fuskpolon passar små barn med ett huvudmått upp till ca 45cm. Vill man ha en fuskpolo som passar till större barn så kan man köpta till en större i hampablandning som går att knäppa fast på samam sätt som den som följer med jackan. Den större fuskpolon finns i brunt eller natur och kostar 80kr.
Användarens profilbild
Av mammahappy
#947181
Vinterdrake skrev:Den är jättetrång.
Såhär står det på Babybodens hemsida:
Fuskpolon passar små barn med ett huvudmått upp till ca 45cm. Vill man ha en fuskpolo som passar till större barn så kan man köpta till en större i hampablandning som går att knäppa fast på samam sätt som den som följer med jackan. Den större fuskpolon finns i brunt eller natur och kostar 80kr.
Ah tack för det!
Har inte ens tänkt att kolla på någon återförsäljares hemsida. Köpte den ju begagnad.
Men då vet jag att det inte bara är min och att det finns större att köpa till. Just nu har jag vanlig fuskpolo på honom och viker upp tyget så att det blir varmt i mellanrummet mellan oss.
Användarens profilbild
Av mammahappy
#947256
Lin skrev:Min är också jätteliten. Knut har 40cm i huvudmått och det är precis att den passar. Inte roligt att behöva kränga den över huvudet så... Den borde vara öppningsbar baktill. Jag tänkte att jag skulle försöka fixa till den, men har inte hunnit än... :lol:
Precis min tanke oxå.
Att den skulle vara öppningsbar med någon knapp eller dragkedja eller något sådant. För även om den passar en liten bebis huvud så kan det inte vara kul att kränga över den när den är så trång.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?