Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bright
#937487
jag tycker den är rätt stor...är själv 180, men har väl ca 25 graviditetskilon som ff sitter kvar...men på mig sitter xl lite pösigt och ärmarna är stora....är du normalstor så klarar du dig absolut med en L tror jag!
Användarens profilbild
Av mammahappy
#937522
Jag är 167cm lång väger kanske runt 75kg, var ett tag sen jag stod på vågen nu. Jag har stl Large i vanliga fall i kläder och jag köpte stl M på min bärjacka å den är precis lagom.
Så jag tycker att de är ganska stora i storleken.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#937528
De är stora! Jag har S i vanliga fall och S på jackan, men kan bära utan panel i :shock: . Fast drar man åt i midjan och så, så känns den ok i alla fall... och Alvin blir ju större :)
Men jag tror du klarar dig med M.
Av bubbel
#938402
Låter som M borde räcka... :? Usch vad osäker jag blir, varför har de inte storlekstabeller!
Användarens profilbild
Av bright
#938796
bubbel skrev:Låter som M borde räcka... :? Usch vad osäker jag blir, varför har de inte storlekstabeller!
när jag beställde fick jag till svar att det var inga problem att byta om det skulle vara fel storlek...
Användarens profilbild
Av Groover
#938802
Jag är 170 och har fortfarande ganska mång extrakilon sen graviditeterna. Brukar oftast ha XL i överdel, men jag fick faktiskt byta min MaM XL mot en L, för XL var som en stor säck på mig, även om jag drog åt i midjan. Särskilt ärmarna och axlarna är jättestora.
Användarens profilbild
Av Smilla103
#939762
Jag är STOOR...trodde jag skulle behöva xl lätt...men min L är kanon, kan ha den med tröja under också...och med panel på är den väldigt pösig...så ta du den mindre.
Användarens profilbild
Av sacha42
#939801
Tycker att de var stora :lol:
Av bubbel
#940270
Tack alla för hjälpen! Nu har jag beställt en i M, får hoppas den sitter bra! :) Väntar med spänning på att den ska komma, känner mig som ett barn på julafton! :D Kylan har ju kommit ordentligt nu, i den kan jag och M mysa under våra promenader..
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?