Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#931105
Ja, nu undrar jag som rubriken säger. Jag bär ju enbart på ryggen, främst Ronja, som är ganska stor nu.... och sen är jag ju stor också...

Och hur är det med Aïska (stavning?) bärponcho? Storlekarna där är inget för stora mammor, har jag hört?

Om jag inte hittar på nåt snart kan jag ju inte bära Ronja längre. Det börjer bli kallt! :(
Användarens profilbild
Av melon
#931240
Jag har en mam upgrade i XS som jag tycker är ganska stor i stroleken, skulle du inte kunna prova en sån? Jag har burit Siri 2 år och 80 cm på ryggen under den, men det är med nöd och näppe för att fötterna sticker nästan ut. Tossor på mao :wink:
Av tumbler
#932135
Men var kan man prova... drar mig för att beställa en sån dyr jacka utan att veta om den passar...
Användarens profilbild
Av melon
#932199
Sagas mamma skrev:Men var kan man prova... drar mig för att beställa en sån dyr jacka utan att veta om den passar...
Ingen i Skåne som köpt en? :hmm: Eller så kanske du kan be om mått?
Av tumbler
#932972
Lin skrev:
Sagas mamma skrev:Men var kan man prova... drar mig för att beställa en sån dyr jacka utan att veta om den passar...
Jag har en i stl L som du gärna får prova.

:D Det var kanske en idé... då kan jag se om en XL vore värd att beställa :wink:

Jag hojtar om jag kan ta mig till Lund snart...
Av tumbler
#932985
SQ skrev:Det beror lite på vad du menar med stor. Själv är jag ganska kortväxt men drar stl 48-52 beroende på plaggets utformning. Till större barn har Ergo Papoose Coat funkat allra bäst. Inte så snygg precis,men skön praktisk bärfunktion och mysig för både barn och mamma. Men det bästa av allt är att man inte behöver hålla reda på några panneler. Tycker det är den allra mest Praktiska jackan för rygbärande öht. Ingen risk att ett lite större barns fötter sticker ut heller.
Men jag gillar även Suses och ska ha en sådan i vinter. Tycker dock det är lite ont om plats för ett större barn baktill och skulle inte kunna bära N utan att ha pannelen isatt där fram. Då är ändå jackan aningen stor för mig som vanlig jacka när jag inte är gravid eler bär barn.

Hmmm. Ergo Papoose Coat är för lång till min smak.
Ronja är ung. 80 cm lång, kanske mer, och väger mellan 10 och 15 kilo (har inte vägt henne på länge).
Av tumbler
#932995
Nu har jag tittat närmare på recensioner och bilder av Suse's också och det ser inte ut som en jacka jag kan ha på mig förutom att det verkar som om det finns mycket negativt att säga om den. Jag har breeeeda höfter så en jacka som sluter precis där ser ut som en vits på mig om jag överhuvudtaget kan stänga den. :lol:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?