Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av bubbel
#930698
Har bestämt mig för att köpa en bärjacka - nu är bara frågan vilken!? Väljer mellan MaM upgrade och Suse´s.. Ni som har erfarenhet av någon av dem, snälla hjälp mig! Jag vill kunna bära lillan (6 mån) i "vanliga" kläder, alltså måste den vara förhållandevis varm. Vi bor i skåne.. Jag är ganska lång (1.80) och normalbyggd. Tar gärna emot tips ang storlek också..
Inte lätt detta, blir knäpp av att försöka bestämma mig! :?
Användarens profilbild
Av teres
#930885
Mam jackan är stor med insatsen, sitter bra utan. Har XL och den är så pass att jag funderade på mindre storlek men nu passar den maken också! Nackdelen är att den är svårjusterad om man bär på rygg, vet dock inte hur den är jmf med andra jackor. Har inte Lin en sådan (hon bor ju i trakten, så att du kan få se den irl).
Användarens profilbild
Av emelianna
#941993
Jag har en MaM i storlek m, är 176 lång och bor i Malmö. Du får gärna prova min! Jag trivs bra med den, den är stor och passar maken som är 180 lång!
Användarens profilbild
Av sacha42
#942102
har susen och hade en mam. DEt är en smaksak :wink:

jag såg inte klok ut i mamen än fast den är så fin så den fick vandra vidare till Mammahappy. Suesen gillar jag mkt bättre :D

men som sagt smaksak och ett stort plus om du kan prova innan ju :D
Av bubbel
#942677
Tack alla! :) Inte lätt med vare sig märke eller storlek när man inte kan prova :?; nu har jag iaf beställt en MaM i M, får hoppas det blir bra!
emelianna - tack för erbjudandet att prova din :), men nu har jag ju som sagt redan hunnit beställa en.
Användarens profilbild
Av Sami
#952263
MaM är en "kopia och vidareutveckling" av Kindercoaten... så de är snarlika med bara små modifikationer...

Fast en del gillar den ena och en del den andra....

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?