Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#920559
Detta bekräftar bara min åsikt om Clas Ohlsons - värsta bästa babyshopen! Allting utom själva babyn ;-)

Färdig reflexväst för sjalbarn för bara någon tjuga 8)

Häng den som cape över barnets rygg. Funkade bra för oss idag med största storleken idag med minsta vet jag inte. Och om det känns strypaktigt för barnet kan man förslagsvis klippa upp resårbandet och använda vanthållare el dyl för att häkta fast den på sin jacka/sjal/sele istället. Gör ingenting med maggördeln, den får ligga platt mellan västen och barnet om ni inte klipper bort den.

Den som hellre vill ha ngt special kan ju köpa en ordinarie reflexväst för ungefär samma pris och sy om...

http://www.clasohlson.se/Product/Produc ... d=21962983

Reflexväst för hundar, tillverkad i 100% polyester. Måttangivelsen avser rygglängd.

34-4288-1 Small 30 cm 29 kr
34-4288-2 Medium 34 cm 34 kr
34-4288-3 Large 40 cm 36 kr
34-4288-4 X-Large 47 cm 39 kr

Bild
Senast redigerad av zink den tor nov 08, 2007 01:00, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
#920753
hahahaha tänkte faktiskt på det senast igår, att man borde ha en väst som räcker över båda. men då får ju lillan en aldeles egen! Smart!
Användarens profilbild
Av CosyTess
#920784
Fiffigt minsann!!! Bild
Användarens profilbild
Av Beckah82
#926024
Jag köpte en stor vanlig reflexväst och den funkar alldeles utmärkt över oss båda...fast jag bär iofs på magen.
Användarens profilbild
Av miriel
#926155
:lol: Smart, har för mig att Anso hittade sjalbarnsregnjacka på Pop för något år sedan (pop hade nog också egentligen tänkt det för hund, vilken dålig fantasi affärerna har...)ser framför mig reklam som vänder sig både till hundägare och sjalare... :lol:
Användarens profilbild
Av zink
#933465
Här är bilden som efterfrågades - i dagsljus dock.

Väststorleken nedan är en XL.

Bild

Och om det bara blev ett rött kryss - en sidlänk istället:

http://hem.passagen.se/tinpah/reflexvast_co.htm
Användarens profilbild
Av zink
#933470
En vanlig stor reflexväst är ju smart - då syns man bakifrån också! (alt framifrån beroende på var man bär barnet då)

Men jag har ju alltid ryggsäck så... Och då blir det bylsigt, fastnar i den å så när allt ska på och av.

Dessutom var den jag hade inte öppningsbar, skulle träs över huvudet.

Kom på nu att för att synas bakifrån när jag har ryggsäck så blir det till att skaffa en till hundväst - åt ryggsäcken :-)
Användarens profilbild
Av verre
#933472
vad bra!!!!
Av Tiaramoll
#934307
Underbart!
Precis vad jag funderade på häromdagen med C på ryggen och den vanliga reflexvästen inte gick runt oss, trots att den är öppningsbar.

Toppen tips!!!

:vågen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
#1020734
Jättefint och smart.

Det får bli en tur till C O och köpa två hundreflevästar (en till barnet och en till hunden) och ett reflexöverdrag till suffletten på vagnen
Användarens profilbild
Av bellisbella
#1020749
Vad fina ni är ute i snön :lol:
Passar på:
GOD JUL
om jag glömmer maila... :oops:
Användarens profilbild
Av zink
#1020825
Snön som vi hade *då* i början av november... SNYFT :-/

Go' Jul & Gott Nytt År

PS Liten V och även liten F har haft magsjuka nu i veckan. Även fyra av V's föräldragruppspolare de två senatse veckorna. Jag hoppas ni klarar er från den i julklapp!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?