Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Puma
#918120
Har någon sett en hemsida där de säljer en dubbel fuskpolo? Jag har för mig att det var uppe en tråd förra året om en dubbel fuskpolo som man kunde dela på. Så att man kunde ha dem var och en för sig, så att säga. Vart har jag sett denna?
Användarens profilbild
Av Puma
#919917
Ingen som vet???? :roll:
Användarens profilbild
Av Scharlott
#919975
Vilket material är den i? Fleece eller ull?

Jag har nämligen en av varje här i gömmorna, men de används inte längre eftersom Jesper är snart 2,5 år och inte bärs under jackan längre. Så jag har planer på att lägga ut dem under säljes :wink:
Användarens profilbild
Av zmurfan
#920065
Jag vet att babyboden hade såna fuskpolos förut.
Kan inte hitta dem i webshoppen sen hon gjorde om den men prova maila Mia och hör efter. Eller skicka pm här och fråga.
Användarens profilbild
Av zink
#920487
Mimmis men det var hos ngn ann anjag såg dem förut och inte

http://www.mimmis-ebutik.se/index.php?r=a&o=247&cat=272

Dubbel fuskpolo

En fin dubbelfuskpolo för barn och bärare, med huva för barnet och som täcker barnets rygg ordentligt Om du har en jacka som är stor nog att rymma både dig och ditt barn, kan det vara skönt med en dubbel fuskpolo med huva för barnet. Då drar det inte kallt i halsöppningen mellan dig och barnet. Den värmer också barnets rygg ordentligt.

Material: Fleecen är av högsta kvalitet, tjock antipillingbehandlad polarfleece av 100% polyester.

Färg: Rött, marinblått eller antracitgrått.

Tvättråd:Tvätta i högst 40 grader. Torktumlas på låg temperatur.
Ej strykning eller kemtvätt

279.00 SEK
Användarens profilbild
Av zink
#920493
Jo, Babydboden har också

http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/barjackor.htm

FUSKPOLO FÖR 2!
Smart tillbehör för bärjackan/bärskyddet som håller er båda varma och förhindrar att det drar kallt mellan barn och bärare.

Orginalmodellen i fleece.
Kan även fås med blixtlås så att man kan dela den på mitten. På så sätt kan den användas som separat fuskpolo, en till barnet och till en vuxen. Praktiskt också om barnet somnat ute och man vill lägga ner det utan att det vaknar.

Pris: 225kr!


Fleece med huva för barn och vuxen eller med huva för bara barnet. Med blixtlås. Svart, antracitgreå eller vinröd.
Pris 250kr!
Användarens profilbild
Av zink
#920494
Jag gick å funderade på just en dubbel fuskpolo idag när vinden ven.

Men grunnade sedan på hur fasiken det funkar när sonens huvu går fram och tilbaks hela tiden och även bakåt o s v... Den ullelefanthuva han har nu glider upp hela tiden, har en ullfuskpolo under den som i a f ligger still.

Någon med erfarenhet av rörliga barn och bärskydd? :-)
Användarens profilbild
Av Puma
#922621
Halloj,

jo jag så den där dubbel-fuskpolon som babyboden och mimmis har. Men den såg för stor ut. Jag har en suse's jacka med flece-foder, så den stora polon blir lite kaka på kaka överallt utom just runt halsarna.
Användarens profilbild
Av Puma
#922623
Scharlott skrev:Vilket material är den i? Fleece eller ull?

Jag har nämligen en av varje här i gömmorna, men de används inte längre eftersom Jesper är snart 2,5 år och inte bärs under jackan längre. Så jag har planer på att lägga ut dem under säljes :wink:
Har sett ditt pm, funderar.....
Användarens profilbild
Av Scharlott
#923067
Puma skrev:
Scharlott skrev:Vilket material är den i? Fleece eller ull?

Jag har nämligen en av varje här i gömmorna, men de används inte längre eftersom Jesper är snart 2,5 år och inte bärs under jackan längre. Så jag har planer på att lägga ut dem under säljes :wink:
Har sett ditt pm, funderar.....
Du har PM igen :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
#923167
Jag hade den där dubbelfuskpolon i ull från Babyboden ett tag, men tyvärr tyckte jag att det blev lite klumpigt med dragkedjan sedan när man hade den bara på sig själv. Använde den aldrig till Saga, för den var nog lite väl rejäl för en liten bebis.

Men den var ju jätte varm.

Jag har haft egen fuskopolo på mig själv och en egen på barnet, det tycker jag funkar bra.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?