Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mrs Data
#888947
Har upptäckt att mina amningskläder ofta är rätt urringade. Inte så att det är påträngande men när lillen sover i sjalen kommer hans ansikte mot min hud och det blir varmt och klibbigt för honom. Är det bara jag som upplever det så? Vad ska man trycka ned i urringningen tro så att vi får lite tyg mellan? Och så att det stannar kvar? Kanske ett nytt köpbehov? Tänkte mig en fuskpolo utomhus men inne då?
Av anna m
#889128
Flanellsnuttefilt :heart:
Användarens profilbild
Av Scilla
#889209
Hm, har aldrig stoppat något emellan, vi har svettats och klibbat på :lol: Men det var ju kanske en smart idé :wink:
Användarens profilbild
Av Mrs Data
#889270
Perfekt ett köpbehov. Har bara hårda frottélappar hemma så jag får shoppa något mjukt och sött istället. :vågen:
Användarens profilbild
Av Korp
#889332
Kökshandduk.
Användarens profilbild
Av sacha42
#889413
inget :roll:

däremot har jag Alvas nappar i bhbandet 8)
Användarens profilbild
Av Mrs Data
#889455
Berätta mer om napparna, fattar inte riktigt. :D
Användarens profilbild
Av sacha42
#889553
JPL skrev:Berätta mer om napparna, fattar inte riktigt. :D
jag klämmer bara fast dem mellan bröstet och bhbaxelbanden. Har nästan aldrig fickor på mina byxor och då är det perfekt att ha dem där så de alltid finns nära till hands :lol:
Användarens profilbild
Av Summer
#889629
Vi körde på tygnäsduk. Eller en ickeamningströja. Någon ogillade att fastna...
Användarens profilbild
Av Lydia
#918410
nova-li sover ytligt om hon har hud mot hud för då vaknar hon så lätt av att vilja amma. så är jag ute så har jag en scarves och lägger lite av den emellan.. inne gör det inte så mkt om hon vaknar o ammar, och jag bär henne inte så mkt i sjal inne längre..
Användarens profilbild
Av April
#920492
Jag köpte sådana där "snuttisar" från www.snutten.se. Jag är jättekänslig mot det varma, och tycker att det är så skönt med bomull mellan mig och barnet jag bär :-). Jag tycker att snuttarna varit jättebra. Vi har använt dem till allt möjligt - i sjalen, som litet täcke (på sommaren), som solskydd, kräktrasa - ja allt :-D

Till Saga använde jag gamla örngott... men jag tycker snutten rä lite bättre, för den är så tunn. Ines vill gärna ha något över huvudet när hon somnar och då är den perfekt.

Kram
Användarens profilbild
Av Mrs Data
#930245
Var får man tag på gamla hederliga tygnäsdukar tro?
Användarens profilbild
Av nikolin
#930284
Jag har sytt snuttar av dubbla lager av gamla goa T-shirts. Eller om vi är ute ena änden på halsduken. Eller Ikeafrotte'lappar, men då blir bebbekinden "prickig" de är lite vasssa.
Av Enid
#951875
Försvarets snusnäsduk har jag kört med, KANON verkligen!! Jättemjuka o goa, suger upp fukten bra men känns inte blöta.
De funkar jättebra som improviserat solskydd över sele/sjal också.
Av Smultronbarn
#1094153
Liten vus skrev:Försvarets snusnäsduk har jag kört med, KANON verkligen!! Jättemjuka o goa, suger upp fukten bra men känns inte blöta.
De funkar jättebra som improviserat solskydd över sele/sjal också.
Hurra! :D De har vi använt till många bra saker vi med!
(Man får inte glömma att tvätta dem först bara, eftersom de ibland kan lukta lite väl mycket gammal militär... :wink: )

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?