Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sarai
#1504219
Cecilia skrev: Jag tänkte annars att den inte verkar så vam. Jättesnygg, men kanske för kall för svenska vintrar om man blir som en stoppad korv med en tröja under? Då är det ju inte så fint längre, liksom... Jag vill ju inte se ut som en tjock falukorv ... :lol:
Ner till minus fem ungefär fungerar den, om det inte blåser. Sedan bör man nog ha en extra tröja under. Jag valde att gå upp en storlek för att få plats med tröjan, och för att få längre ärmar. (Jag har långa ärmar.) På http://www.mammabarn.se finns rätt så detaljerade måttuppgifter så att man kan se exakt hur stora storlekarna är.
Användarens profilbild
Av Cecilia
#1517636
Sarai skrev:
Cecilia skrev: Jag tänkte annars att den inte verkar så vam. Jättesnygg, men kanske för kall för svenska vintrar om man blir som en stoppad korv med en tröja under? Då är det ju inte så fint längre, liksom... Jag vill ju inte se ut som en tjock falukorv ... :lol:
Ner till minus fem ungefär fungerar den, om det inte blåser. Sedan bör man nog ha en extra tröja under. Jag valde att gå upp en storlek för att få plats med tröjan, och för att få längre ärmar. (Jag har långa ärmar.) På http://www.mammabarn.se finns rätt så detaljerade måttuppgifter så att man kan se exakt hur stora storlekarna är.
Javisst ja! Jo, det var nog därför jag började tänka att den verkade liten? Det står att storlek XL motsvarar 42-44! Det tyckte jag lät väldigt litet. :hmm:

Hur upplever du den storleksmässigt?

Sedan känns det lite dyrt med 1890:- Fast den är ju väldigt fin! :D
Användarens profilbild
Av Sarai
#1521690
Cecilia skrev: Javisst ja! Jo, det var nog därför jag började tänka att den verkade liten? Det står att storlek XL motsvarar 42-44! Det tyckte jag lät väldigt litet. :hmm:

Hur upplever du den storleksmässigt?

Sedan känns det lite dyrt med 1890:- Fast den är ju väldigt fin! :D
Ja, storlek 42-44 på XL kan nog stämma. Jag är storlek 40 och L känns inte stort som ett hus på mig. Man får tänka på att modellen är rätt så figurnära, men panelen är väldigt stretchig.

Ja, nog är det en hel del pengar. Jag motiverade det med att jag behövde en ny vinterjacka.. Två jackor i en, vinterjacka, och bärjacka.
Av Enid
#1543815
Vilken bra tråd som svarar på nästan alla min frågor! Men jag undrar två saker till:

1. Hur är rörelsevidden i jackan? Är den trång över axlarna som en skräddad ullkappa eller finns det lite mer rörelsemån?

2. Finns det någon av er i stockholmstrakten som man skulle kunna få prova jackan av?
Av herilane
#1544881
Jag bor i Spånga och har en stl S som du kan komma prova om du vill.
Av legenden29
#7261337
Jag har precis köpt en i medium o jag älskar den! Den är så mjuk, inte alls stickig som många kappor är, och så smidig eftersom den är så tunn. Jag har i vanliga fall 38/40 (80E) och får plats med en fleecejacka under den här o det finns ändå lite plats över.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?