Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mrs Data
#61104
Jag kollade lite på superfit men de tycktes vara rätt stora. G har väl kanske 21-22 i vinter. Dessutom hittade jag bara höstskor inga varma kängor tex. Eller var jag bara dålig på att leta?

Preschoolians verkar bra eftersom de tycks vara flera lager skinn i dem. Många mockasiner tycks bara vara ett enda lager. Har jag fattat det rätt?
Senast redigerad av Mrs Data den ons feb 25, 2009 21:25, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Hellen
#61351
Nu har tyvärr inte hunnit med att läsa allt här, men har just läst en artikel om vikten av bra skor till barn. Tidningen heter iaf "medbarn" nr 2 juni/september 2005. Fick den av en vännina och har ingen aning om var hon fått tag på den, kanske mvc, men det verkar vara en gratis tidning. Iaf... de intervjuade en kvinna som har affären Trollskor i sthlm och hon kom med många vettiga synpukter om skoinköp och kvalitet. Billiga syntetgympadojjor gillade hon inte bla :-) Någon annan som sett och läst den artikeln? Eller köpt skor där? Jag kommer helt klart åka dit och shoppa loss, ska bara invänta lite bidrag från FK :D

http://www.trollskor.com/ har även nätförsäljning, bäst jag förvarnar.... fanns en massa snygga skor till mammor också..... :roll: Ett besök där kan lätt bli dyrt :shock:
Användarens profilbild
Av Alex
#61386
Jag har faktiskt inte tänkt på vad mina ungar har på fötterna, förutom att de hålls varma, torra och att de är sköna. Det kräver ofta inneskor hemma hos oss, själva går vi med inneskor med hård sula på vintern, annars hade man inte kunnat vara hemma hos oss! :D
Användarens profilbild
Av Mrs Data
#63863
Tänkte berätta hur det blev i slutändan ifall någon mer varit lika förvirrad som jag :wink: Jag gav upp mockasin-idén när jag insåg alla lager strumpor, skor och inlägg som man skulle behöva hålla reda på.

Vi köpte först ett par innetofflor :oops: som var supermjuka och varma, typ fleeciga. Det går inte att se att det säljs som inneskor och det står Soccer (dvs fotboll på svenska) på dem dessutom. De kostade 50 kr! :D

Till kalla och regniga dagar har vi köpt Superfit-skor som var det mjukaste jag hittade. Om man går in på den tyska hemsidan listar de alla svenska återförsäljare. Superenkelt att hitta alltså. Kängorna kostade 500 kr och var i Gore-Tex, de garanterar att G inte blir våt om fötterna även om han står i en vattenpöl med dem.
Av Elisa
#67963
Har någon handlat därifrån? Hur fungerade det i så fall?
Jag känner mig lite osäker på att handla så långt bortifrån. :? Har ju ingen aning om hur seriösa de är även om just denna hemsida verkade mycket förtroendeingivande.

Hälsningar
Elisa
Användarens profilbild
Av Mrs Data
#68109
Menar du från Superfit? Jag tyckte iaf att det var smart att de listar svenska "riktiga" affärer att handla från så att man kan prova och så. Fast det kanske är billigare att handla direkt förstås.
Av Elisa
#68262
Jag menade just de som finns på Preschoolians sida. Där fanns bara Amerikanska butiker med. Nu har jag hittat och tittat lite på superfit också.
Vilka är bäst? :?:
En väldig fördel att kunna handla i Sverige i alla fall :)

Elisa

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?