Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mrs Data
#55177
Vad kommer ni att ha på barnens fötter nu till vintern? Tänker främst på barn kring ett år som går.

G har börjat gå och vi använder mockasiner istf skor. Mjuk och skönt för honom men ändå lite skydd mot vassa saker på marken. Det är också lättare att få i honom i sjalen med mockisar än skor. Finns det varma fodrade mockisar för utebruk? Tossor är för små för min långa kille och funkar dåligt på lekplatsen. Eller är det bara att inse att skor kommer att behövas till en ettåring som kommer att vilja gå överallt i trots kall vinter? Vilka skor är bra och varma i så fall?
Användarens profilbild
Av Caroline
#55245
Vi ska också beställa från preschoolians. Ett par snökängor och ett par nättare uteskor hade vi tänkt oss. De skickar till Sverige.
Användarens profilbild
Av Hellen
#55322
Aahhh, Lin!!

Hur kan du göra så här mot mig :shock:

Så många fina skor, skulle säkert kunna köpa en 10 par, minst :D Jag som är gammal sko-oholic och försöker bli avvänjd :wink: Har faktiskt bara köpt två, nej ok tre par skor till mig (gummistövlar räknas väl inte va??!) och två till Axel i sommar..... min sambo tycker det finns på tok för många skor här hemma och jag som har rensat bort en massa ju. Sen går man in på sjalbarn och får tips om en sån här sida med så många fina små skor AAAHHHHH :shock: Ska kanske lämna kortet till sambosen ett tag :roll:

Men tack för tipset iaf, sonen behöver ett par nya typ Bobuxar :P
Användarens profilbild
Av Mrs Data
#55453
De hade verkligen jättemycket fint. Men måste det vara så dyrt? Finns det budgetalternativ?
Användarens profilbild
Av Hellen
#55575
Lin skrev: Sambeställning kanske? Det verkar som de kommer leverera från Österrike så småningom (förhoppningsvis snaaart!) och då slipper man ju tullrisken... :D :wink:
Precis vad jag tänkte :D Sambeställning :) Men det verkar som alla ni i den här tråden kommer från södra delen av detta avlånga land. Jag bor ju på mitten ju, nästan iaf :wink: Nån i Sö'tälje med omnejd som ska beställa.......Katharina kanske... :roll: Eller skickar ni vidare till mig om ni beställer??
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
#58039
Alltså, jag är väl lite inne på att beställa men tänkte vänta ett tag till. alldeles för mycket utgifter just nu :(

Men om du bestämmer dig för att beställa kan du väl höra med först, jag ska antagligen ha två par i sådant fall. Jag bor 3 mil söder om s-tälje.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?