Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
#774395
Någon som har MaM Vinterbärskydd? Jag är lite fundersam på hur mycket kläder barnet som bärs behövs. Både babyboden och Knyt An har följande text som beskriver vinterbärskyddet:

"Prisvärt alternativ till en bärjacka och praktiskt för lite större barn som inte vill bli burna hela tiden. När barnet har egna ytterkläder och går själv och leker ute, men vill bäras ibland"

Men jag har ju tänkt ha Björn under det, och trodde (i min enfald?) att han knappt skulle behöva några ytterkläder än mössa och halsduk. Reklamtexten gör ju att det låter som att han skulle behöva en rejäl vinteroverall trots att han sitter under bärskydd....
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
#774435
Nu hittade jag iofs lite info under recensioner, men om någon har något mer att tillföra tar jag tacksamt emot åsikter.
Användarens profilbild
Av Foxan
#774729
Vi har använt MaM bärskyddet förra vintern. Vid upp till -5/-7 klarade sig bebis med en lätt jacka + Hoppediz under bärskyddet. När det var kallare, dock, då hade vi full vinterutrustning på beben.
Användarens profilbild
Av naimiez
#774752
JAg har det som heter Deluxe och jag ÄLSKAR det! Helt klart värt 100 kr mer än de andra ;-)
Av belinda
#774949
vi hade inga ytterkläder alls förutom mössa på Lowe när han var bebis ocj vi använde bärskyddet. Han blev ju jättevarm av kroppsvärmen :D detta var ändå vintern 06 då det var jättekallt flera månader.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?