Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Selman_73
#761694
Hmmm....en liten fråga; de två ändarna på Hoppediz' snuttetrasa, är dom till något särskilt eller bara extra goda att snaska på? :hmm:
Användarens profilbild
Av Gullan
#761744
Jag har vikt den trekantig och använt de snibbarna att knyta som halsduk när det är kallt - den är super då! Då får man även den lilla "nappöglan" mitt fram så nappbarn håller ordning på nappen ;)
Användarens profilbild
Av Selman_73
#761785
Åååååh, vad smart! :)
Den följde liksom inte med någon instruktion till snutte/dregeltrasan. :lol: :oops:

Undras om det finns fler finurliga knep där ute?
Användarens profilbild
Av Selman_73
#761795
Vad kul! Undrar om lillgrabben går med på att visa sig ute i huckle som en annan påskkärring. Det funkar ju fint på små tjejjer men till killar?! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Selman_73
#761798
Den räckte visst till hans mamma men DET vägrar jag visa på kort! :rofl:
Användarens profilbild
Av kitara
#788543
Selman_73 skrev:Den räckte visst till hans mamma men DET vägrar jag visa på kort! :rofl:
Måste erkänna... Jag provade också den som huckle på mig! :lol:
Användarens profilbild
Av Krickelin
#813206
Vad bra att få reda på hur det ska vara! :D Hade också funderingar på vad öglan skulle användas till. Testade att sätta fast den runt sjalen så att inte skulle tappas men tyckte inte det riktigt var optimalt som kräkskydd då.
Användarens profilbild
Av Gullan
#815684
Den lilla öglan har jag fäst en napp i - men den vägrar ju givetvis snuttan att använda som den "är tänkt" - men hon tycker att den är jättekul att pilla på och leka med ;)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?