Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
#699280
De här regnbyxorna med fot som man kan köpa, tycker ni att de passar små barn bra eller blir det för klumpigt, de är ju från 6 månader till 18 månader och det är ju rätt stor skillnad i ålder då.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
#699435
Jag tycker att de funkar perfekt till små barn. Har för mig att jag köpte "mina" när Miranda var ca 6 månader. Ok, att de kanske var aningens bylsiga då men inte så att det störde. Möjligtvis att de kan upplevas som stora och bylsiga i fotdelen i synnerhet om barnet har små fötter. fick plats med ordentligt med sockar under på Miranda och med mkt plats över och då hade hon ändå stl 24 i skor när hon började gå vid 10 månader och vi sålde byxorna. Så hur de är till stora (18 mån) barn vet jag inte. Men skulle det bli fler barn här så ska jag nog skaffa ett par nya (om jag inte tar och syr ngt liknande själv). Perfekta utelekbyxor till icke-gående barn, och bra som vindskydd i sjal/sele, möjligtvis att de kan upplevas som lite täta om det är lite mitt-emellan-väder.

abmis: Finns hos MammaBarn :arrow:
Användarens profilbild
Av korell
#699530
Va! jag skulle velat ha det till Z. VAR kan man köpa det? måste ha det till pyret i magen.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
#699536
korell skrev:Va! jag skulle velat ha det till Z. VAR kan man köpa det? måste ha det till pyret i magen.
Står i mitt inlägg ovan :wink:
Finns hos http://www.mammabarn.se Kolla under barnkläder
Användarens profilbild
Av korell
#699607
Ha, ha, jag är tydligen blind! :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
#700539
Delfinen_78 skrev:Jag tycker att de funkar perfekt till små barn. Har för mig att jag köpte "mina" när Miranda var ca 6 månader. Ok, att de kanske var aningens bylsiga då men inte så att det störde. Möjligtvis att de kan upplevas som stora och bylsiga i fotdelen i synnerhet om barnet har små fötter. fick plats med ordentligt med sockar under på Miranda och med mkt plats över och då hade hon ändå stl 24 i skor när hon började gå vid 10 månader och vi sålde byxorna. Så hur de är till stora (18 mån) barn vet jag inte. Men skulle det bli fler barn här så ska jag nog skaffa ett par nya (om jag inte tar och syr ngt liknande själv). Perfekta utelekbyxor till icke-gående barn, och bra som vindskydd i sjal/sele, möjligtvis att de kan upplevas som lite täta om det är lite mitt-emellan-väder.

abmis: Finns hos MammaBarn :arrow:
Tack för svaret! Det är ju så blött ute jämt nu, tänkte att det kanske vore något för min dotter, men hon har ju så korta ben. :D
Jag minns att en kompis till mig hade sådana till sin son, när han var runt året och han var rätt stor och de satt ju på bra. Men de är kanske smarta i konstruktionen så att de passar barn i olika åldrar då.
Användarens profilbild
Av Suskiv
#700999
Vidar 5½ månad hade på sig sina för första gången idag.
Lite stora är de ju, men inte klumpiga. Funkade bra i både vagnen och i ergon. (Han sov mest så det blev inget testande i gräset idag).

Enda saken var att Vidar sprakade ut fötterna ur fotdelarna. Resårbandet gick inte att dra åt tillräckligt för att sitta åt runt vristen på honom. Men det skedde bara när han var i vagnen, i ergon så satt allt som de skulle.
Användarens profilbild
Av Helena
#701124
Få se hur jag gör, kom ju på att jag precis beställt solskyddskläder till Saga, som hon inte precis behöver just nu när regnet skvalar ner.
Att jag alltid ska köpa fel saker, beställer jag dessa regnbyxor, kommer väl solen gassa resten av sommaren. :wink:
Användarens profilbild
Av Suskiv
#701126
Helena skrev:Få se hur jag gör, kom ju på att jag precis beställt solskyddskläder till Saga, som hon inte precis behöver just nu när regnet skvalar ner.
Att jag alltid ska köpa fel saker, beställer jag dessa regnbyxor, kommer väl solen gassa resten av sommaren. :wink:
Fast det kommer ju en höst senare. Iaf ska jag använda brallorna i höst. Att de blev nu idag berodde bara på det dåliga vädret (Fleecejakcor på hela familjen bla.)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?