Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av äpplebus
#886853
Verkar väldigt smart. Synd att man inte sett den tidigare.
Användarens profilbild
Av helena_o
#893134
Jag tycker den verkar jättebra. Vi ville vara aktiva föräldrar och åka till olika ställen fastän vi hade liten och inte bli stugsittare. Fick alltså alltid släpa med oss ligginsats till vagn, skötväska (minst lika stor som den på bilden) och dåförtiden Babybjörn. Hade jag vetat att en sån väska fanns hade jag köpt den direkt. Vikten spelar ju ingen roll om man slipper bära allt det andra som är otympligt och bökigt. 500 är inte så himla mycket pengar trots allt. Tänk vad ni sparat in på alla utekvällar ni inte har tid med nuförtiden :roll: Hoppas du köper den!!!

Kram Helena
Användarens profilbild
Av helena_o
#893136
...men ojdå....Såg inte att din bebis var född i februari 2007...tror du inte hon växer ur den väldigt snart bara....
Användarens profilbild
Av Itis
#893224
helena_o skrev:...men ojdå....Såg inte att din bebis var född i februari 2007...tror du inte hon växer ur den väldigt snart bara....
Skrev inlägget i juni då hon inte var så gammal än. Köpte aldrig skötväskan, men det kommer ju fler barn i framtiden :wink:
Användarens profilbild
Av bani
#893624
En sån här kunde jag behövt ca. tusen ggr. Mest sängfunktionen då. :roll: Man upptäcker allt för sent...
Användarens profilbild
Av kajsisen
#893927
ser praktiskt ut ... men deras flaskvärmare är bara sååååå bra
Användarens profilbild
Av Itis
#895234
kajsisen skrev:ser praktiskt ut ... men deras flaskvärmare är bara sååååå bra
Jag fick inte tag på deras flaskvärmare förrän i slutet på lillans stora flask-period, men den har varit väldigt bra dom gångerna man behövt den!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?