Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Toyya
#51466
Jag röstar på elefanten, bilen och solrosen!
Jättefina!
Användarens profilbild
Av Helena
#51559
Miamamman skrev:Hej

Det finns bara 4 stl:
S - 17/18
M - 19/20
L - 21/22
XL - 23/24

Så om man har en storfotad tvååring så är det nog tyvärr kört. Hugo hade 25 när han fyllde 2 och 28 när han fyllde 3...men så brås han nog på sin far som har stl 47...

23/24 skulle bli perfekt till min son. Vad bra.
Användarens profilbild
Av Miamamman
#54164
Dom är så himla söta och mjuka att jag hoppar upp och ner. Måste hitta en baby att prova dom på. Funderar på att gå och ställa mig i korridoren på BVC och försöka haffa någon i farten....
Bor ni i närheten och vill bli fotomodeller och har max stl 24 på fötterna så hör av er.
Attans att Hugo har så stora fötter!
Användarens profilbild
Av marlene
#54201
wille har storlek 23/24 :lol:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#54207
Oh! Kajsa skrutt har fortfarande "bara" stl 24... :lol:

(Hon försökte idogt att knö in sina fötter i sina gamla bobux igår kväll trots att de blivit för små, så hon har nog inget alls emot att testa ett par nya mockisar!)
Användarens profilbild
Av Miamamman
#54352
Om vi inte hinner ses innan nästa AH-möte så kan ni väl ta med fotomodellerna då? Om ni inte känner att ni har vägarna förbi innan dess alltså...
Användarens profilbild
Av Anna
#54364
Jag kan ev tänkas göra mig en tur till Boden i veckan. Om jag har ork tänkte jag fara och bada med Hugo nu när jag har tid för bara honom. Hans fötter borde funka i 23/24.
Användarens profilbild
Av ÄlskarDante
#54443
Jag skulle jättegärna beställa ett par sådana skor till min lille pojk. När kommer du att börja sälja dom? El det skulle du kanske inte? Har jag missförstått? :roll:

VILL HAAAAA!!! :twisted:
Användarens profilbild
Av Miamamman
#54513
Jag har nog tänkt sälja dom, men har inte så många ännu. Vill prova dom lite först så jag ser att dom verkligen är bra först. Men dom finns på hemsidan nu på barnkläder om du vill kika.
Användarens profilbild
Av Sjalotta
#54518
Jag tyckte dessa

Svart med blå stjärna
Röd med svart/vit blomma
Jorgubben, bilen eller den helt grå/svarta. Kan inte särskilja dem.. ;-)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?