Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Summer
#685068
Den har en flärp (nästan?) lika bred som väska på baksidan. Den passar bra på den lösa biten under sitsen, men man kan likväl sätta den på den smala delen av bältet. Flärpen är fastsydd i överkant och har kardborre i underkant.
Jag förutsätter att det är den lilla lilla väska du pratar om och det inte har kommit någon ny superduperväska jag inte har :D
Användarens profilbild
Av Elin G
#685680
Tusen tack för svaret. Jag pratar om den du har :D . Tycker du att den är bra?
Av Summer@work
#685720
Jag tycker jag får i plånbok, mobil, nycklar och en napp ungefär så den är inte stor (man kanske kan få med en engånsblöja eller så också). Men den matchar ju ergon bra :D Det är ju lite smidigare att ha dom sakerna i den lilla väskan än i ryggsäcken. Fast så snart man tar av ergon så "måste" man bära den i den fåniga lilla axelremmen :lol: (den lilla väskan är ju inte så snygg i sig själv så att använda den som handväska känns lite väl töntigt tycker jag :oops:). Jag använder den inte så ofta men då jag gör det tycker jag den är bra.
Användarens profilbild
Av Elin G
#685724
Jag har ju ofta kjol och så utan fickor, så jag behöver nåt för just mobilen, plånboken och nycklarna. Låter som nåt för mig alltså :D
Av Summer@work
#685732
Du låter som jag och då är den bra. Jag kan tänka mig att man kan sy ihop något snyggare själv men den är onekligen smidig om man har behovet! :D
Användarens profilbild
Av Elin G
#685737
Sy hinner man ju aldrig nuförtiden :roll: (jag har faktiskt ett liknande projekt från förrförrasommaren som fortfarande inte är klart :oops: )
Användarens profilbild
Av Summer
#686674
Jag hakar på till skaran som aldrig hinner sy... 8) :oops:
Användarens profilbild
Av Marion
#705366
Jag har en och jag tycker att kvalitén på höftväskan är inget vidare. Använde den en gång och flärpen som den sitter fast med började genast lossna i kanten :x .

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?