Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
#678426
Jag funderar på om jag kunde ha någon typ av verktygsbälte som midjeväska. Då får man ju flera fickor på rad istället för en stor klump mitt fram. Det får i såfall vara av tyg och inte läder och fickorna måste gå att stänga. Tror ni det finns och att det funkar? Eller måste jag uppfinna ett själv (och så funkar det inte ändå)?
Användarens profilbild
Av Fryle
#678439
Jo, jag gillar den sidan också.
Användarens profilbild
Av Livsglädjen
#683874
Väldigt snygga höftväskor där.
Innan jag kikat på sidan tänkte jag svara att jag har sett frisörer och blomsterhandlare som går omkring med höftbälten/väskor i tyg. Nu skrev jag ju det iaf... :D
Användarens profilbild
Av Fryle
#684784
Nu har jag sytt en med bälte som ergon, men utan vaddering, och så en enkel påse fram, funkar kanon, men rymmer förstås inte hur mycket som helst.
Användarens profilbild
Av Key
#685327
BILD :D

Jag har ett verktygsbälte från PoP, men utan knäppning tyvärr på fickorna. Fast det var en aning klumpigt, så det hänger oftast på vagnen nu...
Användarens profilbild
Av Fryle
#686226
Key skrev:BILD :D
Jag har tyvärr ingenstans att lägga upp bilder, så jag kan inte visa några här, men om du kommer på torsdag, ska du få se mästerverket (Vi kommer förutsatt att det inte spöregnar).
Av Dharma
#703920
annelie skrev:guu, vad jag tjatar, men jag gillar den sidan, så kolla på www.heartfire.se
Åh, jag tror jag blev kär.. :heart: Diggade helt klart den sidan!! Tack för tipset! :wink:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?