[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 49532
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Vinterbärskydd? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
#49764
Anso borde kunna svara på det... Hon ahr bärskydd :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Anso
#49799
Bärskyddet sätter du på barnet och knyter det sedan med axelband som du korsar i ryggen och knyter som ett förkläde. Sedan sätter du din egen jacka utanpå så att det går omlott i sidorna. Det går säkert att amma i bärskyddet men jag har aldrig haft tillfälle att prova .Sedan kan man ha det även när man bär på ryggen. Jag hade det utan problem i -10° med bara tunna kläder på Hanna (det kan bli lite varm med sjal även på vintern....) annars är det bara att ta på lite till under. Står emot blåst och väta riktigt bra.

Prisvärt alternativ till en bärjacka tycker i alla fall jag. I början så kan man ju få in bebben under en riktigt pösig jacka också.

Ponchon är snygg och mysig men det blåser lite igenom den och med bärskyddet så lär du aboslut få det vindtätt för bebben men jag skulle nog tycka att det blir lite kaka på kaka att ha dem på samtidigt.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?