Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marielle med Runa
#47948
Är inte det den omryktade bärpåsen Courtney Cox bar i?

Bild
Användarens profilbild
Av trollmamma
#47950
Kanske det !!!
Den ser verkligen bra ut men jag vet inte om den är så lätt att få till ! Lixom


hittade deras sida http://www.premaxx.com/
Användarens profilbild
Av Tabby
#48007
Jag tror att det var en sådan jag såg på Coop i Bäckebol idag.

Färgerna var jättefina, men bandet över axeln var liiite för smal.
Användarens profilbild
Av trollmamma
#48069
Lin skrev:Jag har också kikat på en sån, Gerbera (hon var med på sjalträff i höstas i Lund och finns väl här på Sjalbarn ibland också, eller är hon bara på Aff?) har en sån. Den är ganska smart, men jag gillar inte riktigt hur den är över axeln...
(Trollmamma, vi får locka med henne på en sjalträff igen så hon kan visa den! :wink: )

Jag blir lite nyfis !! gillade färgerna o alla facken (så man kan bli av med mer än nu :oops: :lol: ..Jag kan gå villse i mina väskor eftersom jag vet vart det ..ska vara :wink: )

Gerbera ?? vart hänger hon ? på fn va?? minna inte var det hon som var från Kävlinge?
Jag vill gärna känna o klämma !!
Av gottegrisen
#48170
En sån satt jag och min kompis från Boston som är här på besäk och försökte hitta mer info om i dag eftersom hon köpt en sån till en av sina vänner och de inte får till det, jag visade henne med ringsjalen hur den funkar men nu ser det ju ut som om det funkar helt annorlunda på de bilderna.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?