Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
#632461
Jag har varit på Stadium och köpt en Everest midjeväska för 149 kronor. Den är rejäl och rymmer allt möjligt samtidigt: Blöjor, matattiraljer, plånbok, telefon... Den har många olika fack, så man lätt kan hålla rätt på allt och den går utmärkt att bära samtidigt som selen, oavsett om man bär barnet fram eller bak. Om man inte har så mycket i den, kan man minska den med kompressionsremmar. Enda trista är att den bara finns i svart, jag hade önskat mig någon piggare färg.
Användarens profilbild
Av Anso
#632468
Toppen, det är rätt praktiskt! Jag har också en hyfsat stor midjeväska Fjällräven med ävenden bara i lite piggt svart...... :)
Användarens profilbild
Av Sarai
#633452
Vi har en haglöfs midjeväska, största storleken. Den är skötväska, vart vi än ska. Väldigt skön att bära på ryggen, även om den är fullpackad inklusive två vattenflaskor. Om vagnen råkar vara med (lite oftare nu när han faktiskt ber om att få åka vagn) kan man hänga midjeväskan på styret i kompressionsremmarna. Våra remmar har spännen, har era det?
Användarens profilbild
Av Fryle
#648622
Nej, det finns inga spännen på kompressionsremmarna, det hade kanske varit bra. Jag har inte provat att hänga vår på vagn.
Användarens profilbild
Av Sarai
#649532
Det fungerar att hänga själva midjeremmen runt styret också, men den hänger rakare i kompressionsremmarna.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?