Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#43232
Jag är lite tidigt ute, jag vet, men vad ska bäbis ha på sig i sjalen i vinter? Inte overall hoppas jag! Jag har en herrjacka i storlek 3XL som jag hade som hundrakilosgravidheffaklump, om jag har den ovanpå sjalen behöver väl bäbis inga ytterkläder va?

Ja, jag har fått nya hmkatalogen :oops:
Användarens profilbild
Av Kristina
#43243
Innekläder brukar räcka gott och väl när man delar jacka med bebis, det du behöver komplettera med är något varmt i nacken (fuskpolo är perfekt), tjocksockar och en mössa, eventuellt tunna vanar och en lite tjockare tröja om du har en bebis som vill vifta med armarna ibland.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#43251
Vad mysigt vi ska ha de i vinter, bäbis och jag *nöjd*
Användarens profilbild
Av Kristina
#43255
Japp, det är supermysigt! Det blir liksom ännu närmare när man bär på vintern och dessutom är det ju så himla mycket smidigare än att använda vagn, speciellt om man typ är på stan och går mycket in och ut ur affärer.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#43584
Broddar? Var köper man det? Och polo för två? *värsta överkursen*
Användarens profilbild
Av luxia
#43588
Sannasmamma skrev:Broddar? Var köper man det? Och polo för två? *värsta överkursen*
Om man inte är hejare på att sticka, så kan man kanske sy. Eller så kan man köpa två fuskpolosar i olika storlek och sy ihop dem? Det är nog snart dags att börja klura på det här, tror jag. Höga raggsockor tror jag helt klart på. Det blir ju lite andra kläder än till vagnbarn.
Användarens profilbild
Av Anna
#43591
Å så soligt SQ har lillan fått namn nu! Nova passar er bra tycker jag.

Ytrax halkskydd är kanon och kan köpas på babyboden, vanliga broddar finns på apoteket eller typ friluftskompaniet. Men det är nog inte riktigt tid för dem att komma fram ännu.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?