Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sporttjejen
#548810
Min midjeväska försvann i flytten i somras så jag ska köpa en ny.
Men var får man tag på en funktionell OCH snygg midjeväska? De jag sett, och som jag hade, är alla svarta och rätt fula.
Tar tacksamt emot tips...
Användarens profilbild
Av trollmamma
#548903
Jag har Ikeas ...den kan man ju göra om till väska oxå *toppen

o jag har oxå en rätt bra från Stadium...
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
#549237
Åh, vad härliga ni är! Tack för tipsen, tänkte väl att jag kunde lita på er... :) :wink:
Av Aelia
#549256
Jag hade en från Biltema förra året, 29:- och funkade perfkt när jag bar inne i stan
Av Sofie
#663441
IKEAs finns inte längre :hopmad:
Användarens profilbild
Av tinaw
#663510
Sofie skrev:IKEAs finns inte längre :hopmad:
:shock: och jag som var så sugen på en sån :(
Användarens profilbild
Av Sarai
#663626
Jag gillar våran Haglöfs L. Visserligen svart och lite dyrare, men rymmer hur mycket som helst och är ändå skön att bära när den är fullpackad. Den skönaste midjeväskan jag har provat. Har kompressionsremmar, så den funkar bra även med lite packning och går att hänga på vagnen.
Användarens profilbild
Av Vida
#663632
Sarai skrev:Jag gillar våran Haglöfs L. Visserligen svart och lite dyrare, men rymmer hur mycket som helst och är ändå skön att bära när den är fullpackad. Den skönaste midjeväskan jag har provat. Har kompressionsremmar, så den funkar bra även med lite packning och går att hänga på vagnen.
:iagree:

Men den är inte så snygg, och min har dessutom solblekts _rejält_ efter bara en (halv) sommar!!! :hopmad:
Användarens profilbild
Av Sarai
#665597
NeaVida skrev: Men den är inte så snygg, och min har dessutom solblekts _rejält_ efter bara en (halv) sommar!!! :hopmad:
Nej vad tråkigt! Våran köpte jag för sisådär ett och ett halvt år sedan, och den har inte blekts märkbart. (Men jag har inte jämfört med en ny förståss.) Jag kan hålla med om att höftväskor kanske inte är så snygga, men väldigt praktiska när man bar i sjal. Men de Annelie visade gillar jag!
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
#708664
Har hittat en rymlig magväska på Coop för 49:-. De finns i grått/svart och grått/vinrött. Vi ska ut och resa nu och jag får plats med biljetter och pass för tre, tre par blöjor, ett litet paket med våtservetter, plånbok, cerat, tuggummi, renässans spray och öronproppar. :D Inte illa va? Har dessvärre packat ner kameran, så någon bild blir det inte nu...
Användarens profilbild
Av Camilla74
#710992
Den här har jag precis köpt från tyska eBay, visst är den cool! :hellu:

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av ZaZi
#711043
Camilla74 skrev:Den här har jag precis köpt från tyska eBay, visst är den cool! :hellu:

Bild
Bild
Den där gillade jag! :love: Heter den något? Så man vet vad man ska söka efter. :roll:
Eller jag kanske skulle försöka mig på att sy något liknande själv? :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?