Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
#546144
Men wow! Verkligen något för mig :-D Saknar dock en strl. S :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av norkmedoo
#564539
vilken underbar barbapappaform jag skulle fått i en sådan :lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
#564605
:shock: Snacka om saker man inte visste man ens skulle kunna behöva :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
#564683
norkmedoo skrev:vilken underbar barbapappaform jag skulle fått i en sådan :lol:
:lol: jag med, men kul idè :wink:
Användarens profilbild
Av Fryle
#572552
Detta har jag nästan redan. Jag har en bra väst med många fickor, där allt och lite till får plats (dock ingen skötbädd i ryggen, utan en gammal handduk i en av fickorna). Alltså har jag ingen skötväska.
Användarens profilbild
Av Linnea
#573006
undrar om det blir knöligt med sjalen runt :hmm: om inte är det ju hur bra som helst :D
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
#583319
Har också kikat på den, men jag är mer ute efter en bra och riktig skötryggsäck och gillar Dadgears! Någon som har testat? Den är ju designad för män står det, och kanske blir den för lång för en kort mamma... men bra verkar den vara!
Användarens profilbild
Av Summer
#583399
Alla deras produkter visas så bra! Jag önskar "mamma-produkter" kunde visas med samma noggrannhet. Nu får man ju välja efter utseende och har ingen aning om funktionen... Man kanske ska maila och beställa mamma-prylar också :D
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
#584628
Summer skrev:Alla deras produkter visas så bra! Jag önskar "mamma-produkter" kunde visas med samma noggrannhet. Nu får man ju välja efter utseende och har ingen aning om funktionen... Man kanske ska maila och beställa mamma-prylar också :D
Håller med! Alla pappaprylar verkar vara så praktiska. Önskar mammaprylarna också var det - de är mest snygga och flashiga dock. Hmmmmm!!!!! Lite nedvärderande tycker jag!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?