Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Danca
#41898
Nogen er har en af disse ponchos ??

Je har tilmeldt mig en co-op så jeg regner med at skulle købe en poncho eller bærejakke til vinter. Men hvilken er bedst ???? Bliver barnet ikke koldt i en poncho når det er rigtigt koldt ???
Får man ikke kulde op under ponchoen ????
Hvor meget tøj skal man give barnet på ????

Det bliver en af de her to :

www.wickelkinder.de/images/felixp2.jpg

www.wickelkinder.de/images/poncho4neu.jpg


Nogen der har erfaring med poncho/jakke om vinteren ???


Kris
Användarens profilbild
Av Helena
#42097
Jag bar i ponchon förra vintern. Jag tycker att den är bäst när det inte är för kallt, men man kan ha den när det är väldigt kallt också, bara man tar på sig en varm tröja under och kanske har en ulloverall eller fleeceoverall på barnet också. Det beror ju lite på hur varm bärsjal man har också och ifall barnet är litet och har armarna inne i sjalen, då blir ju barnet varmare. Jag bar rätt mycket i sutemi under och då kände jag att jag behövde klä på Miles mer än ifall jag bar honom i min Storchenwiege som värmde mer.
Jag hade lite problem eftersom min son var ett år och inte ville ha armarna inne alls i ponchon, så han var alltid tvungen att ha på sig en egen jacka iallafall.

Ponchon är däremot lite dum ifall det blåser mycket eller snöar väldigt mycket, då är nog en bärjacka bättre som står emot lite bättre.
Användarens profilbild
Av Anso
#42102
Tja, jag tror att Helena fick med det mesta.

Ponchon är väldigt fin även när man inte bär barn under den.
Det blåser som sagt igenom ponchon vilket gör att man får klä på sig lite mer.
Användarens profilbild
Av Hellen
#42454
Danca: Den blåa jackan blev jag också sugen på, men den var lite dyr.... oj oj oj, du får inte lägga ut sånna bilder, jag blir ju helt ha-galen :wink: Måste ha :shock:
Användarens profilbild
Av Hellen
#42464
Danca skrev:JO men Helen, det er jo egenligt 2 jakker ik :wink: . En til mor og en til barn.... sådan prøver jeg at fortælle det til min mand :D
JAAAA, vad smart :D Så ska jag också säga, tack för det tipset också :)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?