Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
#40318
[quote="miriel](men som stor nordbo kan det vara knepigt med storlekarna, gissar jag...)

[/quote]

Och språket... :wink:

Vilka fina jackor!
Användarens profilbild
Av Jennelii
#40324
Men det såg egentligen inte så jättesvårt ut att sy?
Användarens profilbild
Av April
#40459
Wow! Vad fina!!! Kan du hjälpa till om man vill beställa? :-D

Vad kostar dem?

Kram
Användarens profilbild
Av Keke
#40481
åhhh, vad fina! Vill ha :D Tänk om man kunde sy :roll: :(

/keke
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#40493
Det var dödens snygga!!! Väldigt snygga för att vara jackor till och med och då är de dessutom bärjackor!
Användarens profilbild
Av miriel
#40504
April skrev:Wow! Vad fina!!! Kan du hjälpa till om man vill beställa? :-D

Vad kostar dem?

Kram
Det finns massor av fina kläder i Japan, både till barn å bärare :D

De är relativt dyra då svenska kronan är ganska så kass....
Den billigaste på den här sidan kostar 630:- och den dyraste ca 1900:- och det är ju utan frakt å allt annat som tillkommer...

Vad det gäller hjälp med betällning...jag är ju inte heller någon hejar på japanska.... så jag vet inte riktigt om jag vågar mig på det... :wink:
Användarens profilbild
Av April
#40550
Vad det gäller hjälp med betällning...jag är ju inte heller någon hejar på japanska.... så jag vet inte riktigt om jag vågar mig på det... Wink
Ok :-D Men det var ju inte så mycket pengar (tyckte inte jag i alla fall) - för en sådan fin jacka... Åhhhh... *drömmer vidare* ;-)

Nästa semester: Japan :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Hellen
#40562
De var ju jättefina :)

Är det inte någon som kan eller åtminstone känner någon som kan Japanska som kan översätta och gärna beställa också? Ska man behöva åka ända till Japan för att köpa en snygg bärjacka???
Användarens profilbild
Av miriel
#40573
April skrev: Ok :-D Men det var ju inte så mycket pengar (tyckte inte jag i alla fall) - för en sådan fin jacka... Åhhhh... *drömmer vidare* ;-)

Nästa semester: Japan :-D

Kram
Ja ha, jag har ingen aning om vad en jacka kostar :roll: . Ska forska lite i hur det kan fungera att beställa...

Å, såklart du ska på semester till Japan :D Otroligt spännande land!
Användarens profilbild
Av sillen
#42314
Hellen skrev:
Danca skrev:http://store.peppermint.com/japanese-poncho.html :D
Åhh, nu blev jag shoppingsugen..... Nån som köpt något härifrån?
Japp - jag har köpt båda mina MayaWraps från Peppermint. Har betalt med PayPal, det har varit EXTREMT snabb leverans (mindre än 24 timmar mellan beställning & leverans) utan att betala särskild expresstaxa. Har inte haft något att klaga på så jag vet inte hur ev reklamationshantering är...

Skulle utan tvekan köpa därifrån igen om/när köpdjävulen slår till igen!
Användarens profilbild
Av maimiti
#42320
Sillen ==> Då vet du hur de gör med leveranser. Skriver de värdet på paketet eller är det nollat? Dvs, riskerar man att åka på någon avgift i tullen?
Användarens profilbild
Av sillen
#42330
maimiti skrev:Sillen ==> Då vet du hur de gör med leveranser. Skriver de värdet på paketet eller är det nollat? Dvs, riskerar man att åka på någon avgift i tullen?
Hmmm - mina paket har skickats från Italien tror jag, då är det ju EU vilket innebär att det inte borde bli moms o/e tull? Väl?
Ska erkänna att jag inte minns sådär vidare värst bra hur paketen såg ut eller att det verkligen var från Italien de kom, men jag minns säkert att jag inte betalat någon extraavgift, varken ena eller andra gången.

Beklagar vimsigt svar :?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?