Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smurfis
#514925
ÅH, den såg jättemysig ut! Riktigt varm och gosig! :love:
Användarens profilbild
Av Panakeia
#515338
thii!! va lustigt det såg ut! eg borde det ju inte se konstigare ut än en jacka eller tröja, men det gör det på nått vis!
Användarens profilbild
Av thanisa
#515806
Tycker den ser varm ut. Eller så tänker jag lite konstigt, om det nu är så kallt så man behöver den vad ska man då ha på armarna? Barnet i sig är ju som en liten kamin, så man blir då väldigt varm där barnet är för över barnet har man den gosiga fleecen, men armarna? EN vanlig tröja gör ju att man har ett till lager under västen. Tror inte jag riktigt förstår när den är tänkt att användas.
Av Aelia
#517532
Ser mysig men lite varm ut
Användarens profilbild
Av Kaja
#521257
Jag har funderat på att stycka både en fleeceväst och en vindjacka som jag har till en 3-in-1 bärjacka. Vindjackan är för tunn under stora delar av sommaren och fleccevästen hade räckt ibland. Nu vet jag inte om det blir av längre för Ellen verkar vilja gå själv, men det är en smart idé.

//Kaja
Användarens profilbild
Av smurfis
#523206
thanisa skrev:Tycker den ser varm ut. Eller så tänker jag lite konstigt, om det nu är så kallt så man behöver den vad ska man då ha på armarna? Barnet i sig är ju som en liten kamin, så man blir då väldigt varm där barnet är för över barnet har man den gosiga fleecen, men armarna? EN vanlig tröja gör ju att man har ett till lager under västen. Tror inte jag riktigt förstår när den är tänkt att användas.
Så sant, så sant.... :hmm:
Användarens profilbild
Av sarahlc
#523260
thanisa skrev:Tycker den ser varm ut. Eller så tänker jag lite konstigt, om det nu är så kallt så man behöver den vad ska man då ha på armarna? Barnet i sig är ju som en liten kamin, så man blir då väldigt varm där barnet är för över barnet har man den gosiga fleecen, men armarna? EN vanlig tröja gör ju att man har ett till lager under västen. Tror inte jag riktigt förstår när den är tänkt att användas.
jag tänkte detsamma. har man en varm tröja för att inte frysa om armarna blir man ju stekt om bröstet eller ryggen. hm.
Användarens profilbild
Av sacha42
#524049
såg varmt ut :roll:
Användarens profilbild
Av Picea
#536682
Oj, vilken bra! Jag vet precis hur den skall användas: under en uppknäppt jacka, förstås! Jag brukar ha en stor fleecejacka under, som jag knäpper över mig och bebisen, och så har jag jackan öppen, och blir faktiskt för varm om armarna, samtidigt som det blir för kallt om halsen. Jag har en jacka som jag har sytt en panel till i fram, för kallare väder, men det blåser i alla fall kallt vid halsen, och då skulle en här också passa om det är riktigt kallt! Den här vore perfekt för mig! Till nästa barn, kanske, om det blir ett höst/vinterbarn...
Användarens profilbild
Av Miamamman
#547626
Jag ahr en sån här:

Bild

Bild

Jag tyckte den var bra som bärskydd, tillsammans med vanlig jacka (som inte riktigt räckte att knäpas) när S var jätteliten. På ryggen tyckte jag det var lite menlöst... Fin, men inte det mest praktiska jag äger...

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?