Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mirjam
#484965
...eller kanske ett bärskydd?

Vad funkar bäst för en 4-månaders i en Ergo i blåsiga Skåne?
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
#485034
Rånarluva och bärskydd kanske? :D
Användarens profilbild
Av Veronica
#485042
Vi kör med väpnarluva (låter finare än rånarluva ;-) ) och bärskydd. Helt kanon. :D
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
#485715
Veronica skrev:Vi kör med väpnarluva (låter finare än rånarluva ;-) ) och bärskydd. Helt kanon. :D
Appropå namn på luvan: A älskar väpnarluvor och blev så lycklig när han såg på TV att brandmännen har såna under sina hjälmar. Brandmansluva kanske man kan kalla dem! :)
Användarens profilbild
Av Mirjam
#485973
Väpnarluva och bärskydd får det bli! :D

Har precis förhandlat in ett bärskydd i budgeten men jag får väl argumentera in en luva också på nåt vis... :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
#485977
Väpnarhuva är jättebra så det blir kanon det! Dom kan man sys själv också om man känner sig händig.
Användarens profilbild
Av mama sara
#493420
jag har även kompletterat outfiten med en käck liten sydväst till min lilla knalla! Perfekt om det börjar att regna, det gör ju det här i skåne..
Användarens profilbild
Av Helena
#493530
Väpnarluva är bra, men ifall det blåser mycket så sätter jag på en mössa utanpå också, för jag är inte säker på att väpnarluvor står emot blåst helt och hållet, iallfall inte de i ull (om det var sådana du tänkte på). Saga sitter under jackan, men hon börjar ju bli större och mer och mer av huvudet sticker fram.

Fast jag har inte hittat den ultimata mössan för att ha utanpå ännu. Vi har en liten tunn fleecemössa utanpå, men Saga blir alltid så sur när jag sätter på den.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?