Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
#466141
och vilken söt lite modell :D
Av Aelia
#466171
Söt modell, men jag fattar inte hur man ska använda den :roll:
Användarens profilbild
Av Kristina
#466176
Jättesmart!
Användarens profilbild
Av sus
#466232
Aelia skrev:Söt modell, men jag fattar inte hur man ska använda den :roll:
Det ser ut som en dubbelfuskpolo med huva för barnet och sen när man ta r barnet ur sjalen så kan man knäppa upp mammans (eller pappans) polokrage och fästa runt barnet mage. Tyget som är mellan barnet sluva och mammans polokrage när man bär blir då framsidan på västen...

Skitsmart!
Användarens profilbild
Av Helene
#466244
Aaa! Den verkar ju himla smart! Kanske skulle testa att sy en sån? Verkar ju mer praktiskt än ett vanligt bärskydd.
Användarens profilbild
Av Helena
#466286
Gnällhelena undrar om luvan sitter på eller åker av i blåsten, den ser ju så lös ut. :D
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
#466325
sus skrev:
Aelia skrev:Söt modell, men jag fattar inte hur man ska använda den :roll:
Det ser ut som en dubbelfuskpolo med huva för barnet och sen när man ta r barnet ur sjalen så kan man knäppa upp mammans (eller pappans) polokrage och fästa runt barnet mage. Tyget som är mellan barnet sluva och mammans polokrage när man bär blir då framsidan på västen...

Skitsmart!
Att du lyckades klura ut det tycker jag var skitsmart :shock: Jag fattade inte alls :oops:


Smart grej. Fast jag kan tycka att det man saknar mest är ärmar på barnet. Alltså när jag bär nu så får ju Gabriel ha jacka. På kroppen skulle det nog räcka med fleece el dyl men armar och axlar måste ju ha mer.
Användarens profilbild
Av sus
#466433
Sara med 98+02+05 skrev:[Smart grej. Fast jag kan tycka att det man saknar mest är ärmar på barnet. Alltså när jag bär nu så får ju Gabriel ha jacka. På kroppen skulle det nog räcka med fleece el dyl men armar och axlar måste ju ha mer.
Jag tänkte samma sak, dessutom skulle den bli mer användbar utanför sjalen om den hade ärmar, men det borde gä att sätta på samma model (om man syr själv alltså)
Användarens profilbild
Av aspen
#466730
det var ju jättesmart, tyvärr bär jag inte längre på magen , annars hade ajg sytt en sån
Användarens profilbild
Av Lingling
#466881
Hm, undrar om man kunde sticka en sån i tätt ullgarn ... MED ärmar ... Fast jag bär inte mkt på magen heller längre ... med sjal ... (bär mest bara i armarna nuförtiden :()
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
#467450
Lingling skrev:Hm, undrar om man kunde sticka en sån i tätt ullgarn ... MED ärmar ... Fast jag bär inte mkt på magen heller längre ... med sjal ... (bär mest bara i armarna nuförtiden :()
Vi är gärna provare för en prototyp... 8) 8)
Användarens profilbild
Av caelajemma
#467556
Jag ramlade också över den här västen för någon dag sedan! Det är ju någon här på Gotland som har företaget som gör dem. Dessutom så verkar det som om en av våra "mamma&barn"-affärer (www.4mom.se) har såna till försäljning så det blir nog till att åka dit någon dag och titta närmare på, samt pröva skapelsen... :)
Användarens profilbild
Av Blixa
#467563
Smart :tumsup:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?