Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillan
#441760
Hej!
Jag är lite intresserad av en Sack'n seat och tänkte höra om det är någon som har provat och isåfall vad ni tyckte?

Tack på förhand.

Kram Lillan
Användarens profilbild
Av gummy
#441795
jag har en och tycker den är jättebra! det är så smart att den viks in i sin egen väska så det är bara en liten del att ta med sig. jättesmart om man ska iväg till nån utan barn eller på café utan barnstol. innan kände vi att det inte gick att fika på ställen utan barnstol men nu kan vi gå överallt känns det som. det enda negativa är att barnet ibland hamnar för lågt ner i förhållande till bordet men det går att lösa med en telefonkatalog eller en bok (fass brukar vi ta hos min mamma, perfekt!). dessutom gillar a att få sitta på en vanlig stol. helt klart värd pengarna!
Användarens profilbild
Av jazoo
#441818
Vi har en också, vi köpte när de hade nedsatt pris på Babyland. Annars tycker jag nog att det känns rätt dyrt. Men för det vi betalade (typ 150 spänn tror jag) är det verkligen värt pengarna, väldigt smidigt när man reser eller åker hem till folk som inte har barn.

Om man är lite händig är det rätt lätt att sy själv. Jag vill minnas att det finns en tråd om att sy själv någonstans under "gör det själv". Sök på sack n seat så hittar du säkert.
Användarens profilbild
Av diddeldi
#441840
vi har en, har inte använt den så mycket på sistone (atlas sitter helt ok själv), men när vi var i thailand så använde vi den mycket. då var han 7 månader. jag tycker den är rätt bra.
Av Lillan
#441842
Får nog gå hem och fjäska lite för mamma som är mer sykunnig än mej :wink:

Tack för svar och tips :D
Användarens profilbild
Av aspen
#442629
Jo, jag har en annan variant; www.sittsakert.se och Olivia finns på bilden nederst under beskrivning/instruktion eller nåt liknande namn om man får göra "reklam" för annat hjälpmedelannars såg jag en bild på någon som knutit sin sjal så det blev liknande funktion;)
Av Lillan
#443177
Tack till er alla!

Hmm, jag tror jag ska testa med min Mei Tai härhemma.
Fast jag blev inte riktigt klok på hur jag ska knyta den? :hmm:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?