Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sinomamma
#439070
Finns det nån vänlig själ som sitter inne på lite svar om den? Här kommer mina frågor:

-Finns den i andra färger än svart?

-Knäpper man fast den på midjebältets tryckknappar eller hur fäster man den?

Ja, det var visst bara två! :D Ni kan gärna skriva lite fria kommentarer om den också.
Användarens profilbild
Av jessicatja
#451937
Jag har en. Gillar den, men använder den ändå ganska sällan... Jag tycker den är lagom stor och man får plats med förvånansvärt mycket i den faktiskt.

Vad jag vet finns den bara i svart. Jag brukar trä på den på midjebältet innan jag tar på mig selen. Men jag tror att man även kan ta på den i efterhand genom att öppna två tryckknappar och ett kardborreband.

Min Patapum har inga tryckknappar på midjebältet, men det kanske finns olika varianter?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
#452193
jessicatja skrev:Min Patapum har inga tryckknappar på midjebältet, men det kanske finns olika varianter?
Den nyaste patapumen har tryckknappar på midjebältet så att man kan rulla ihop sittdelen och knäppa fast den ifall man tar ur barnet men vill ha selen kvar på sig.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?