Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
#432326
Ingen som har provat de här glansiga bärjackorna som finns i blått och rött och som är lite dyrare?
Användarens profilbild
Av Scilla
#435859
Jag hittade av en slump en bild från förra vintern när vi bär på ryggen med Didymosjackan. Den verkar ganska lik MaM-jackan?

Bild

Helena du menar Felix Perá eller vad de heter va? Nej, har aldrig sett någon sån.
Användarens profilbild
Av amöba
#440053
Nu har jag äntligen provat att bära på ryggen i min bärjacka. Ägnade inte någon tid åt finlir och brydde mig inte om att sätta på huvan. Den hade dock behövts när K somnade. Det blev snyggare när vi stoppade in svansen... Såhär såg vi ut i alla fall:
BildBild
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#440060
Vi sitter också med en Suses med trasig dragkedja (årets modell). Har ännu inte fått svar på mitt mail till ÅF. Maken har varit väldigt förtjust i jackan, men det är ju tråkigt när den ska gå sönder :(
Användarens profilbild
Av Puma
#516360
Japp, min jacka har nu också gått sönder. TRÅKIGT! Jag är lite sur också för det går så långsamt att få reservdelar/utbytt jacka. Beroende på var ÅF bestämmer sig för. Både dragkedja som är trasig och sömmar som gått upp.

Jag behöver ju en fungerande jacka!
Användarens profilbild
Av Sami
#636910
Hörde att det var förra säsongens jackor som hade problem med dragkedjor och tryckknappar... även att ärmen var lite kort... detta skulle vara fixat i årets jacka...

MaM jackan är en kopia av Suses Kinder jackan så de är ganksa lika...

jackorna är inte tjocka för att man själv ska kunna reglera vad man har under... MaM är ju en finsk jacka och där är det kallt hihi!!!

Vilken färg har du på fodret? man kan se årsmodellen på det...

Nu kan jag ju inte bärjackorna så där jättebra... har ett par själv bara... :?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?